باقی‌مانده از دربی 79 /درگیری حنیف و صادقی دور از چشم دوربین‌ها

دربی 79 برعکس 4 دربی قبلی که بدون گل تمام شد، به اندازه کافی گل، هیجان و حتی جنجال داشت و فارغ از نتیجه، مردم از تماشای بازی لذت بردند.

به گزارش خبرورزشی؛اما صحنه‌هایی هم بود که از چشم مردم دور ماند، مثل درگیری حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی در لحظه‌ای که بازی متوقف بود. در آن دقایقی که محسن فروزان روی زمین از درد به خود می‌پیچید، سرمربی استقلال حنیف را لب خط فرا خواند و او را بابت اینکه از بنگر غافل شده، توبیخ کرد. حنیف عصبی به سمت دروازه استقلال برمی‌گشت که ناگهان امیرحسین صادقی هم از او پرسید چرا از بنگر غافل شدی که این بار حنیف از کوره در رفت و با مشت به توپی که زیربغل امیرحسین بود، کوبید... چیزی نمانده بود کار به جای باریک بکشد اما بیک‌زاده، پژمان نوری، آندو و امید ابراهیمی به مدافعان میانی استقلال نزدیک شدند و آنها را از هم جدا کردند.

توپ به زمين حنيف و اميرحسین افتاد؟!
دربي تمام شد و استقلالي‌ها برخلاف پيش‌بيني خودشان، بازنده اين مسابقه شدند. نيمه اول اين مسابقه براي آبي‌ها خوب بود اما نيمه دوم بد تمام شد. خيلي‌ها بين دو نيمه پيش‌بيني مي‌كردند استقلال در نيمه دوم به لاك دفاعي فرورود و از گل خورده دفاع كند. اتفاقاً همين‌طور هم شد و پرسپوليس توانست به خود بيايد و دو گل بزند اما بازيكنان استقلال مي‌گويند در بين دو نيمه حرفي از دفاع نبوده است. چند بازيكن استقلال پس از مسابقه نسبت به عملكرد دو مدافع مياني اين تيم يعني اميرحسين صادقي و حنيف عمران‌‌زاده انتقاد داشتند و معتقد بودند آنها عقب بازي مي‌كردند. اين حرف‌ها گويا نشأت گرفته از اتفاقات رختكن پس از بازي هم بوده است. سرمربي استقلال در نيمه دوم از عملكرد اين دو بازيكن در زمين ناراضي بود. يكي از بازيكنان استقلال هم ديروز گفت، در زمان حملات اين تيم، حنيف و اميرحسين، روي خط 18 قدم استقلال باقي مي‌ماندند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =