واکنش توئیتری ترامپ به برخورد ناو جنگی مک‌کین/ عکس

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در توییتی به برخورد ناو جنگی ' یو اس اس جان مک کین ' با یک کشتی تجاری در سواحل سنگاپور واکنش نشان داد. در حالی که در توییت دیگری به رسانه ها حمله کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ترامپ دقایقی پیش در حساب توئیتر خود نوشت: یاد و دعاهای ما همراه با ملوانان 'USSJohnSMcCain' است که هم اکنون تلاش های نجات و تجسس برای آنها درجریان است.

شبکه تلویزیونی سی ان ان نیز در پوشش این خبر افزود: جان مک کین سناتور جمهوریخواه آمریکایی نیز در توییتی برای خدمه این ناو جنگی دعا کرد زیرا این ناو نام خانوادگی آنها را بر روی خود دارد.

از سوی دیگر ترامپ در توییتی بار دیگر علیه رسانه های آمریکایی تاخت و دراین باره نوشت: بعد از کاری سخت به واشنگتن باز می گردم در حالی که شاهد برخی از بدترین و متقلب ترین گزارش اخبار دروغی هستم که تاکنون دیده ام.

ناو «یو اس اس جان مک کین» با کشتی تجاری «آلنیک ام سی» در تنگه 'مالاکا' در شرق سنگاپور برخورد کرد که تاکنون پنج ملوان آمریکایی زخمی و 10 ملوان دیگر نیز ناپدید شدند.

نیروی دریایی آمریکا در اطلاعیه ای ضمن اعلام این برخورد اعلام کرد: گزارش های اولیه حاکی است که قسمت عقب ناو جان مک کین آسیب دیده است.

ناو آمریکایی 9 هزار تن و کشتی آلنیک سی هزار تن وزن دارد. آلنیک یک نفتکش است که در حین حرکت پرچم کشور لیبریا را برافراشته بود.

این دومین برخورد یک ناو جنگی آمریکایی در آب های شرق دور است که با کشتی های باری روی می دهد.

روز 17 ژوئن (27 خرداد) نیز ناو «یو اس اس فیتزجرالد» با یک کشتی فیلیپینی تصادف کرد که منجر به کشته شدن هفت ملوان آمریکایی شد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    6 8
    خودت واون ناوت برین یه جهنم...
    • بی نام A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
      4 0
      خوبه کلي جهنم رو به شما ندادن
  • بی نام IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
    0 0
    تا چند وقت دیگه ترامپ نیروی ویژه "سرخپوستان نگهدار کشور آمریکا" رو در جواب ناکارآمدی ارتش ایجاد میکنه و تو دهن جرج بوش و اوباما و اینکلن و ... میزنه