معاون رئیس‌جمهور گفت: قطعا وزارتخانه‌ها در جابه جایی مدیران استانی سهم بیشتری را به نیروهای جوان‌تر و زنان خواهند داد.

جمشید انصاری در پاسخ به این سئوال که حاجی دلیگانی در مجلس گفته «100 مدیر دوتابعیتی در کشور وجود دارد»، آیا اسامی مدیران دو تابعیتی به سازمان اداری و استخدامی ارائه شده است؟ گفت: غیر از چند مصاحبه برخی اعضای هیأت تحقیق و تفحص مجلس، این هیأت گزارش رسمی مشتمل بر فهرست افراد یا اسامی در اختیار دولت قرار نداده است.

وی افزود: از نظر دولت وزارت اطلاعات مرجع اعلام دو تابعیتی بودن یا برخورداری کسی از بعضی مزایای اقامت در آمریکا است. اگر وزارت اطلاعات لیستی از مدیران یا کارکنان دولت در این رابطه ارائه دهد، قطعا دستگاه های مسئول که یکی از آنها سازمان اداری و استخدامی است، درباره برخورد با این افراد به موجب قوانین اقدام خواهند کرد اما سازمان اداری و استخدامی لیستی را از هیأت تحقیق و تحفص مجلس و وزارت اطلاعات درباره مدیران دوتابعیتی دریافت نکرده است.

معاون رئیس جمهور در پاسخ به این سئوال که آقای رئیس جمهور در ابتدای دولت دوازدهم از وزرا خواست در مناصب مدیریتی وزراتخانه های تحت مسئولیت خود از جوانان و زنان استفاده کنند، بعد از گذشت 5 ماه کدام وزارتخانه بیشترین و کدام وزارتخانه کمترین به کارگیری جوانان و زنان را در مناصب مدیریتی انجام داد؟ یادآور شد: الان آمار دقیقی در ذهنم نیست، ما به صورت ماهانه عملکرد دستگاه ها را گزارش می گیریم و به رئیس جمهور و دفتر رئیس جمهور منعکس می کنیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه به صورت کلی در استفاده از مدیران زن و جوانتر شدن سن مدیریت کشور اقدامات خوبی صورت گرفته، افزود: وقتی دولت تشکیل می شود دو سه ماه نخست تغییرات در ستاد وزارتخانه ها اولویت است و سپس تغییرات استانی انجام می شود. قطعا وزارتخانه ها در جابه جایی مدیران استانی سهم بیشتری را به نیروهای جوانتر و زنان خواهند داد.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =