وکیل حمید صفت: نظریه پزشکی قانونی درباره علت فوت ناپدری «حمیدرضا صفت» هنوز اعلام نشده است

ایسنا نوشت: وکیل مدافع حمیدرضا امیری صفت گفت که نظریه پزشکی قانونی پیرامون علت فوت ناپدری موکلم هنوز اعلام نشده است.

مجید امجدی  گفت: نظریه پزشکی قانونی هنوز اعلام نشده و این موضوع زمان‌بر خواهد بود.

وی با بیان اینکه تحقیقات مقدماتی در حال انجام است، گفت: موکلم فعلا در بازداشت موقت بسر می‌برد.

 محمدشهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی در 28 مردادماه سال جاری از تشکیل پرونده برای «حمیدرضا صفت» خواننده - رپ - به اتهام قتل و انجام تحقیقات در این خصوص خبر داد.

وی با بیان اینکه خواننده رپ روز شنبه 28 مردادماه به ارتکاب جنایت و قتل همسر مادرش با انگیزه حمایت از مادر خود اعتراف کرد گفت: دو سه روز پیش متهم با ناپدری خود درگیر شد و امروز (شنبه) ناپدری در بیمارستان فوت کرد و متهم اکنون در بازداشت است.

شهریاری با بیان این که متهم مقتول را با ضربات سنگین به سر مورد ضرب و جرح قرار داده است، گفت: در حال انجام تحقیقات در این زمینه هستیم و این حادثه در خیابان شیخ بهایی رخ داده است.

همچنین شهریاری در 29 مردادماه گفت که حمیدرضا صفت فعلا در بازداشت موقت است تا اقدامات لازم انجام شود و او مرتکب قتل عمد شده است.

شهریاری در خصوص اینکه در فضای مجازی عنوان شده که نامبرده آزاد شده است، گفت: این موضوع صحت ندارد.

پیش از این، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد که این خواننده حوالی ساعت ۲۰:۱۵ شنبه-28 مردادماه- در جریان بازجویی‌های تخصصی به قتل همسر مادرش اعتراف کرده و مدعی شد که قصد داشته از مادرش در برابر آزار و اذیت ناپدری حمایت کند.

حمیدرضا ۲۴ ساله در اعترافاتش به کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: برادرم از آمریکا با من تماس گرفته و گفت که ناپدری‌ام مادرم را مورد آزار و اذیت قرار داده است و من که از درگیری او با مادرم خشمگین شده بودم، به سرعت خودم را به خانه‌اش در محدوده خیابان شیخ‌بهایی رسانده و به این اقدام ناپدری‌ام اعتراض کردم.

این خواننده رپ در ادامه اعترافاتش گفت: با ناپدری‌ام درگیر شده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادم.

پیش از این سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ به ایسنا گفته بود که مقتول که پیرمردی ۶۶ ساله بوده در بیمارستان به دلیل اصابت جسم سخت به سرش و شکستگی جمجمه فوت شده اما پیش از آن، گفته بود که پسر همسرش با او درگیر شده است.

حمیدرضا در اعترافات اولیه منکر هر نوع درگیری با ناپدری‌اش شده و ادعا کرده که تنها مادرش را از خانه خارج کرده و دیگر اطلاعی از قتل ناپدری ندارد.

42238

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =