سپاهان در اصفهان با سه گل راه آهن را شکست داد تا همچنان یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ادامه مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر، سپاهان میزبان راه‌آهن بود. سپاهانی‌ها كه با اتفاقات یكی دو هفته گذشته دوباره مدعی قهرمانی لیگ شده‌اند، در این بازی با جدیت كار كردند و قاطعانه سه امتیاز را گرفتند. 

سپاهان در دقیقه 31 توسط پریرا گل اول را زد  و نیمه اول را با همین گل برد. آن ها در نیمه دوم هم توسط مهدی شریفی و در دقیقه 60 به گل دوم رسیدند. اما این آخرین گل مسابقه نبود. پریرا در دقیقه 73 گل سوم سپاهان را هم زد. بازی با نتیجه سه بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید تا این تیم 50 امتیازی شود و به تیم های صدر جدولی نشان دهد كه همچنان به دنبال كسب قهرمانی است.

در مسابقه همزمان، نفت مسجد سلیمان میزبان استقلال خوزستان بود. دربی خوزستان توسط دو تیمی برگزار می شد كه هر دو آن ها، جزو گزینه های سقوط هستند. البته نفت مسجد سلیمان بدتر نتیجه گرفته و احتمال سقوط این تیم بیشتر است. این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا جایگاه هیچ كدام از آن ها در جدول تغییر چندانی نكند. البته نفت مسجد سلیمان با یك امتیازی كه از این دیدار گرفت، هم امتیاز راه آهن شد و به خاطر تفاضل گل بهتر، یك پله در جدول بالا آمد اما این تیم برای ماندن در لیگ برتر همچنان باید به فكر جمع كردن امتیاز باشد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =