معاون استاندار: آزادگان با صبر خود در زندانهای عراق، برگ برنده را تقدیم اسلام  و ایران اسلامی کردند

صبح امروز معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن تبریک سالروز ورورد آزادگان به میهن اسلامی، گفت: آزادگان کسانی هستند که با صبر خود واژه صبر را هم شرمنده کردند و آزادگان با صبر خود در زندان‌های عراق یک برگ برنده را تقدیم اسلام و ایران اسلامی کردند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر حبیب اله خجسته پور با بیان اینکه همه می‌دانیم که فرهنگ دفاع مقدس به صورت یک گفتمان ملی درآمده و در دوران هشت سال دفاع مقدس، هیچ کس خود را جدای از جنگ ، شهادت و ایثار نمی‌دید، تصریح کرد: در آن دوران هر قشر، صنف و سمتی خود را دخیل در دفاع مقدس می دانست و اگر این گفتمان نبودامروز شاهد این امنیتی که به آن می بالیم در کشور و منطقه نبودیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: امروز هم با اشاعه فرهنگ دفاع مقدس که شامل مولفه‌هایی مانند ایثار، شهادت، قناعت و ساده زیستی است می‌توانیم مشکلات پیش روی کشور را برداریم.
وی با بیان اینکه با جاری و ساری کردن این فرهنگ قطعا بسیاری از مشکلات جامعه امروز قابل حل است، خاطر نشان کرد: بایداز مردمی بودن گفتمان دفاع مقدس باید درس بگیریم که سایر آرمان‎های نظام اسلامی را با همان روش، مردمی کنیم.
خجسته‎پور گفت: در سال‏های اخیر تاکیدات مقام معظم رهبری روی بحث اقتصاد مقاومتی است و چنانچه این شعار اقتصاد مقاومتی و سایر راهبردهای نظام اسلامی را به گفتمان مردمی تبدیل کنیم بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد چرا که سرمشقی به نام دفاع مقدس داریم.
معاون استاندار لرستان اظهار کرد: ترویج فرهنگ بسیجی و دفاع مقدس نه تنها در راه گرامیداشت رشادت‎های فرزندان این مرز و بوم در 8 سال جنگ تحمیلی لازم است در اراپه طریق و مسیر برای بقیه راهبردهای نظام می‌تواند تاثیرگذار باشد.
وی با تاکید بر اینکه همکاری در برگزاری برنامه های هفته مقدس ضروری است و یک وظیفه ذاتی است و همگی باید در راه گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم، یادآور شد: برگزاری نمایشگاه در هفته دفاع مقدس یک کار عمرانی فرهنگی برای استان است و می‌تواند به جذب گردشگر در استان موثر باشد.

دکتر خجسته پور گفت: می توان سینمای روباز را در استان راه اندازی کرد تا هم فیلمهای سینمایی با مضامین دفاع مقدس و یا تعزیه‌هایی در محرم برگزار شود.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =