دعوت از سرمایه گذارن برای اجرای پروژه های مشارکتی/ایجاد خانه فرهنگ در محلات

شهردار کرج در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج از دعوت سرمایه گذاران برای اجرای پروژه های مشارکتی و ایجاد خانه فرهنگ در محلات این کلانشهر خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، دکتر اصغر نصیری در بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر کرج ضمن ابراز خرسندی از نابودی نیروهای داعش که با درایت مقام معظم رهبری و نیروهای انقلابی جبهه مقاومت صورت گرفت افزود: امید است در تجلی فرهنگ ایثار و رسالت عظیمی که در دل اینگونه اتفاقات خودنمایی می کند، تلاش کرده و قدردان انجام آن باشیم.
شهردار کرج در ادامه به تشریح عملکرد خدماتی و سرمایه گذاری سه ماهه اخیر شهرداری پرداخت و افزود :موضوع سرمایه گذاری در قالب تدوین برنامه های سه ماهه در حال پیگیری و انجام است. در این راستا از سرمایه گذاران و افراد توانمند شهر که علاقمند به سرمایه گذاری هستند دعوت شد تا در پروژه های مشارکتی از جمله احیا بافت های فرسوده تپه مرادآب حضور یابند.
شهردار کرج به اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل ترافیک نیز اشاره کرد و افزود: از جمله این اقدامات بازسازی اتوبوس ها و هوشمندسازی تاکسی های شهری است.
اجرای "طرح جهاد پاکسازی" مناطق 10 گانه شهرداری کرج
نصیری در بخشی دیگر از سخنان خود، توسعه محلات کم برخوردار را از اولویت های شهرداری خواند و گفت :به دنبال اجرای این طرح مبنی بر "طرح جهاد پاکسازی" مناطق 10 گانه، همه امکانات خدماتی، فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک مناطق برای رفع مشکلات منطقه ای که بر اساس آمار و اطلاعات از معضلات بیشتری برخوردار است، بسیج می شوند.
وی گفت: این طرح جمعه هر هفته از ساعت 6 صبح تا 16 بعدازظهر انجام شود و شامل عملیات هایی از جمله لکه گیری آسفالت، ارتقای فضای سبز، رفع سد معبر و خط کشی معابر، جلوگیری از یخ زدگی معابر و یا برف روبی مسیرها هنگام بارش نزولات آسمانی است.
نصیری با بیان اینکه شنیدن مشکلات مردم ما را به شناخت بهتر از شهر و آشنایی با معضلات شهری نزدیک می کند، افزود: برگزاری دیدارهای مردمی که در مساجد محلات برگزار می شود، نقش به سزایی تحقق این مهم ایفا می کند.
ایجاد خانه فرهنگ و خانه مدیریت در محلات کرج
نصیری در ادامه از ایجاد خانه فرهنگ و خانه مدیریت در محلات کرج جهت مشارکت حداکثری مردم خبر داد و افزود: این اقدام زمینه را برای توسعه محلات و به دنبال آن توسعه شهر کرج فراهم می کند.

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =