۰ نفر
۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

مهر نوشت: معاون رئیس جمهوری آمریکا امروز در مراسمی ادعاهای مقامات آمریکایی را ضد ایران تکرار کرد.

 پلیتیکو گزارش داد: مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا به مناسبت سی و چهارمین سالگرد بمبگذاری در پایگاه نظامیان آمریکایی در بیروت، ادعاهای مقامات آمریکایی را ضد ایران تکرار کرد.

وی بار دیگر از موضع آمریکا درباره مبارزه با تروریسم دم زد و مدعی شد: تروریسم تبدیل به ماری شده که سرهای آن به لندن، پاریس، بارسلونا حمله کرده و مساله این نیست که آنها چه نامی برای خود انتخاب می کنند تا در پس آن پنهان شوند. این رئیس جمهور (ترامپ) و نیروهای نظامی ما همانطور که رئیس جمهوری هم در سخنانش گفت، به نابودی سازمان های تروریستی و ایدئولوژی رادیکالی که از آنها ناشی می شود هستند.

وی همچنین در بخش دیگری از مواضع خصمانه خود بدون اشاره به حمایت آمریکای جهانخوار از تروریستها و گروههای سلفی-تکفیری مدعی شد: ایران به بهشت تروریست ها تبدیل شده است.

معاون رئیس جمهوری آمریکا در ادامه ادعاهای خود علیه کشورمان مدعی شد: حاکمان ایران ۳۴ سال پیش به بمبگذاران حادثه بیروت کمک کردند و آنها را تحریک کردند و حتی همین حالا هم، ایران حمله کنندگان (آن حادثه) را تقدیس می کنند و از آنان تحت عنوان شهدا یاد می کنند.

پنس در ادامه یاوگویی های خود ایران را به بی ثباتی در جهان و حمایت از گروههای تروریستی متهم کرد و ادعا کرد: بدتر از آن اینکه رژیم ایران با هدف ایجاد خونریزی و کاشتن بذر هرج و مرج در بخش های وسیع تری از جهان، هنوز به حمایت های مالی و تسلیحاتی خود از گروه های تروریستی ادامه می دهد.

وی همچنین در خصوص مذاکرات هسته ای با ایران نیز، اظهارات هفته گذشته ترامپ را تحسین کرده و گفت این سخنان ترامپ نشان دهنده این امر است که دولت آمریکا هیچ مدارایی با حمایت های ایران از تروریسم جهانی نخواهد داشت.

به گزارش «سی بی اِس نیوز»، «مک مستر» در مراسمی که به این بهانه در واشنگتن دی سی برگزار شد، بدون ارائه هرگونه مدرک و سندی در این خصوص ادعا کرد که امروز در مراسمی گرد هم آمده ایم که به یاد مردان و زنان نظامی آمریکائی است که توسط سپاه پاسداران کشته شده اند!

وی بدون کوچک ترن اشاره به نام کشوری که ۱۵ نفر از تروریست های ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ مربوط به آن بودند، اضافه کرد: کشته شدگان حادثه بیروت و ۱۱ سپتامبر باید هموراه مسئولیت سنگین مبارزه و شکست شبکه های تروریستی که به بی ثبات سازی خاورمیانه کمک می کنند را به یاد ما بیاورند.
52312

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =