یک نماینده مجلس: توافق یا عدم توافق در مذاکرات، موجب تعطیلی فعالیت های هسته ای نمی شود

نسیم آنلاین نوشت:

آصفری گفت: توافق یا عدم توافق در مذاکرات موجب تعطیلی فعالیت‌های هسته‌ای نمی‌شود. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر نتیجه مذاکرات هسته‌ای توافق یا عدم توافق باشد فعالیت‌های هسته‌ای ایران یک روز هم تعطیل نمی‌شود.

محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعتقاد ما این است که اگر توافق در پی مذاکرات هسته‌ای شکل بگیرد یا نگیرد نباید فعالیت هسته‌ای ایران تبدیل به یک فعالیت تحقیقاتی صرف شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ما باید نیازمندی خود را در سایت امیرآباد تهران تأمین کنیم و نباید منتظر تصمیم جهان غرب برای شکل دادن به روند فعالیت هسته‌ای خود باشیم.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای باید دقت داشته باشند که شرایطی که مانع ادامه فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان شود را نپذیرند و جهان غرب هم باید متوجه این موضوع باشند که فعالیت‌های هسته‌ای ایران یک روز هم تعطیل نخواهد شد.

او گفت: فعالیت‌های هسته‌ای ایران از مطالعات دانشگاهی تا استخراج از معادن، آسیاب کردن و تبدیل کردن به اورانیوم در بند دپارتمان ان پی تی آمده است و بالطبع کسی نمی‌تواند این حق را از ما بگیرد و به دنبال تعطیل کردن مراکز هسته‌ای ایران باشد.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =