مهر نوشت:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابلاغ بخشنامه‌ای به تمام مسئولان تحت امر خود اعلام کرد: باید نخستین مسئول و مقامی باشید که در جریان اخبار و رخدادهای مجموعه تحت مدیریت خود قرار می‌گیرید.

 علی ربیعی اخیرا با ابلاغ بخشنامه‌ای به معاونان، مشاوران، روسای سازمان‌ها، صندوق‌ها، بانک‌ها و مدیران کل اجرایی اعلام کرد: «»هرگونه اتفاق مرتبط با ماموریت ها و وظایف سازمانی باید در سریع ترین زمان ممکن به مدیر کل حوزه وزارتی و به معاونت ذیربط اطلاع رسانی شود تا تمهید به موقع، تدبیر فوری و تصمیم جامعی اندیشیده شود.»

وی همچنین خطاب به تمام مسئولان ستادی، مجموعه‌های تابعه و مدیران اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه عوامل باید نخستین مسئول و مقامی باشند که در جریان اخبار و رخدادهای مرتبط با مجموعه تحت مدیریت خود به صورت ویژه و شبانه روزی قرار گرفته و در این خصوص به هیچ وجه نباید فرصت سوزی خاصی صورت گیرد.»

متن ابلاغیه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرح زیر است:

معاونین و مشاورین محترم وزیر، روسای محترم سازمان‌ها، صندوق‌ها، بانک‌ها و مدیران کل اجرایی 

پایش، اشراف و تسلط خبری در خصوص موضوعات مرتبط با سازمان تحت الامر اعم از رویدادها، اتفاقات، سوانح، حوادث، یکی از اولویت های بنیادی و از ارکان اصلی مدیریت و عامل پیش برنده در راهبری هر چه کارآمدتر بحران های بوجود آمده تلقی می گرد. این بایسته، بدان سبب مورد تاکید است که موجب جلوگیری از گسترش احتمالی حوادث و شایعات مترتب می گردد.

اینجانب تاکنون چندین بار و به جد تذکر داده ام که هرگونه اتفاق مرتبط با ماموریت ها و وظایف سازمانی باید در سریع ترین زمان ممکن به مدیر کل حوزه وزارتی و به معاونت ذیربط اطلاع رسانی شود تا تمهید به موقع، تدبیر فوری و تصمیم جامعی اندیشیده شود. لازمه این امر اتخاذ راهبرد پایش مستمر اخبار و راهبرد تسریع در انعکاس رخداد است که قاعدتا نظر به ابزارها، شیوه ها و شبکه های نوین ارتباطی، حوزه روابط ع مومی ها و سایر بخش های ذیربط نقش اساسی و مسئولیت خطیری را عهده دار هستند و در این خصوص البته سایر بخش ها نیز بایستی همراهی لازم در پوشش به موقع به عمل آورند.

موکدا اعلام می نمایم تدابیری اتخاذ نمایید که همه عوامل اعم از مدیران و روسای مجموعه ها در  استان ها و شهرستانها، نخستین مسئول و مقامی باشند که در جریان اخبار و رخدادهای مرتبط با مجموعه تحت مدیریت خود به صورت ویژه و شبانه روزی قرار گرفته و در این خصوص به هیچ وجه نباید فرصت سوزی خاصی صورت گیرد. بنابراین روابط عمومی ها و حراست های ذیربط هر مجموعه با محوریت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه، موظفند بالاتفاق ساز و کارهای لازم را پیش بینی و اجرایی نمایند تا بعد از این به هیچ وجه شاهد عقب افتادگی در دریافت اخبار و اطلاعات مربوطه نباشیم.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =