آتش‌سوزی بیمارستان دردست احداث زنان ارومیه مهار شد

مدیر پروژه بیمارستان در حال احداث تخصصی و فوق تخصصی زنان با اعلام این مطلب افزود: آتش‌سوزی دیشب، وقفه ای در روند احداث پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در پی وقوع آتش سوزی عصر سه شنبه در بخش کوچکی از پروژه بیمارستان در حال احداث تخصصی و فوق تخصصی زنان ارومیه رحیمی مدیر پروژه گفت : در هوای سرد برای اینکه از بتن ها نگهداری کنیم و همچنین بدلیل ارتفاع زیاد سقف ها معمولاً از بخاریهای صنعتی استفاده می کنیم تا بتوان ها به شرایط استاندارد که مد نظر هست برسند. علیرغم اینکه چند نگهبان به بخاریها رسیدگی می کنند یکی از بخاریها آتش می گیرد و خوشبختانه با حضور بموقع نگهبان و ماموران آتش نشانی آتش سوزی مها می شود .

وی افزود : خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارت جان در برنداشت و از لحاظ پروژه قالبهای تقریبا ۲۰ الی ۳۰ متر مربع از پروژه که بتن ریزی انجام نشده بود سوخته اند و تنها لطمه ای که به پروژه وارد شده این است که یک روز از برنامه ریزی خودمان برای اجرای پروژه عقب ماندیم و انشاا... از فردا این قسمت ها را نیز باسازی کرده و ادامه پروژه را انجام می دهیم و پروژه روند عادی خود را طی خواهد کرد و وقفه ای در روند احداث رخ نخواهد داد .

رحیمی در پایان گفت : لازم می دانم از حضور به موقع نیروهای آتش نشانی تشکر نمایم .

گفتنی است کلیه وسایل ایمنی از جمله کپسول های اتش نشانی در محل پروژه موجود است .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =