کمک ۹۰میلیاردی خیرین حوزه سلامت به بخش بهداشت آذربایجان غربی

رئیس علوم پزشکی آذربایجان غربی از کمک ۹۰میلیاردی خیرین حوزه سلامت به بخش بهداشت استان خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، جواد آقازاده در نشست مشترک اعضای هیات امنای مجمع خیرین سلامت و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان با دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در ارومیه گفت: آذربایجان غربی یکی از استان های محروم کشور در شاخص های محتلف بخصوص سلامت بوده است و در این راستا تلاش زیادی برای جبران محرومیت ها صورت گرفته است ولی با این حال نیاز به توجه ویژه مسئولین و خیرین به این استان بیش از پیش احساس می شود.
وی افزود: طرح تحول سلامت، شاخص های منطقه را بهبود بخشید با این حال با وجود افزایش تخت های بیمارستانی و بالا رفات شاخص های حوزه سلامت، هنوز عقب ماندگی این حوزه احساس می شود که نیازمند توجه ویژه ای در بحث سلامت هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تصریح کرد: باید از استاندار سابق و سلامت محور استان که توجه ویژه ای برای بهبود شاخص های سلامت استان داشت تشکر و قدردانی کرد.
آقازاده گفت: سال گذشته حدود ۹۰میلیارد ریال توسط خیرین به عرصه سلامت کمک شد که در این راستا بیمارستان خیریه امید نیز افتتاح شد.
وی اضافه کرد: بیمارستان امید با حل مشکلات بیماران مبتلا به سرطان، امید زیادی برای این بیماران ایجاد کرد.
وی افزود: در طی یک سال، ۱۸۳ خانه بهداشت به بهره برداری رسید ضمن اینکه ۳۴۴ مرکز جامع، خانه بهداشت و مراکز شبکه ای و ... در استان احداث شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =