۰ نفر
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

با گذشت فقط 5 هفته از لیگ برتر، کرار جاسم در آستانه اخراج از باشگاه استقلال قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی كه هنوز فقط یك سوم از نیم فصل اول لیگ برتر گذشته، كرار جاسم بازیكن عراقی استقلال در آستانه اخراج از این تیم قرار دارد و مسئولان باشگاه دیگر نمی‌توانند این بازیكن را به خاطر بی انضباطی هایش تحمل كنند. كرار در اختیار كمیته انضباطی باشگاه استقلال قرار گرفته و منصور پورحیدری هم گفته كه موافق اخراج این بازیكن است.
با وجود تمام ایرادهایی كه می‌شود از بهرام افشارزاده گرفت، اما او از ابتدا گفت كه با كرار قرارداد بسته نشود و استقلال به جای او بازیكنی دیگر را جذب كند. اما حالا اعضای كادر فنی كه اصرار داشتند حتما كرار جذب شود، خودشان از دست حاشیه‌های او خسته شده اند و خواستار اخراج این بازیكن هستند.
حالا كه استقلال پول هنگفتی ضرر می‌كند، اخراج این بازیكن فقط به تیم لطمه مالی می‌زند. قرارداد كرار برای این فصل بالای یك میلیارد تومان است و این بازیكن عراقی امسال جز ضرر مالی، چیزی برای آبی پوشان نخواهد داشت. از طرفی ریوالدو بازیكن برزیلی استقلال هم به خاطر بی پولی باشگاه حاشیه‌هایی درست كرده و حالا استقلالی‌ها با این دو خارجی حاشیه ساز، دوباره به این نتیجه رسیده‌اند كه باید قدر بازیكنان داخلی خود را بدانند!
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =