جشن پیروزی هواداران روحانی در شیراز/ شادی آورد گل و باد صبا شاد آمد

«خبرجنوب» نوشت: همه آمده بودند، از رنگ ها خبری نبود، نه آبی، نه قرمز و نه هر رنگ دیگری که ما را به من و تو قسمت کند. هر چه بود بی رنگی بود و یکرنگی و لبخندی به پهنای شیراز که بر چهره مردم شهر نشسته بود.

ديشب ورزشگاه حافظيه شيراز مملو از جمعيتي بود كه پيروزي روحاني را جشن گرفته بودند، جشني كه بزرگ ترين شادي ممكن را براي مردم رقم زد و نشان داد كه شادي و لبخند با هيچ اعتقاد پاكي مغاير نيست و گواه محكم آن ركوع و سجده خالصانه زنان و مرداني بود كه پيش از برگزاري جشن در مغرب دلنواز حافظيه خلوص و طهارت را به تصوير كشيدند.
ديشب گروه «ليان» از بوشهر كه در سال 93 با وجود داشتن مجوز رسمي، كنسرتش در همين شهر لغو شد، براي مردم خواند و پا به پاي مردم نواخت تا يكبار ديگر نجواي وحدت و همدلي را در اين شهر طنين انداز كند. علي زند وكيلي و حامد فقيهي ديگر هنرمنداني بودند كه براي مردم شهرشان خواندند و لبخند شادي را بر دل آن ها نشاندند.
مراسم ديشب به دليل انبوه جمعيتي كه به دليل تكميل شدن ظرفيت ورزشگاه پشت در ماندند، ترافيك سنگيني را در محدوده حافظيه رقم زد و موجب قفل شدن خيابان هاي اطراف شد. اين جشن تا نيمه شب ادامه داشت و نكته تحسين برانگيز آن نظم و هماهنگي كم نظيري بود كه در اين كنسرت 40 هزار نفري برقرار بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =