استاندار گیلان: اگر رشادت شهدا نبود مواد افیونی می‌توانست نسلهای زیادی را از بین ببرد

استاندار گیلان در ادامه برنامه سرکشی از خانواده‌ها معظم شهدا به دیدار دو خانواده شهید عرصه مبارزه با مواد مخدر رفت .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ، دکتر محمدعلی نجفی در دیدار با خانواده شهیدان هوشنگ مرادی و ابراهیم فلاح که بصورت جداگانه انجام شد با بیان اینکه خداوند متعال را شاکرم که بار دیگر توفیق حضور در جمع خانواده های معظم شهدا را نصیب بنده کرد افزود: سعادتی برای ما مسئولین است که به بهانه بزرگداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در خدمت خانواده شهیدان گرانقدری هستیم که در این عرصه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با اشاره به ارزش و مقام والای شهیدان در پیشگاه خداوند متعال اظهار داشت: به حضور خانواده های معظم شهدا افتخار می کنیم. استاندار گیلان با اشاره به اهمیت مبارزه با مواد مخدر در کاهش ناهنجاری ها اظهار داشت: چنانچه با این بلای خانمان سوز مبارزه نشود ، این مواد افیونی می تواند نسل و نسل‌هایی را از بین ببرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مافیای مواد مخدر و سوداگران این بخش در پی آن هستند که به هر قیمتی سودی را کسب کنند افزود عزیزان ما در نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی و تلاشگران این عرصه همچون این شهیدان بزرگوار در جهت حفظ امنیت و مبارزه با این بلای خانمان سوز از جان خود گذشتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. وی از دست دادن فرزند جوان را برای خانواده بسیار سخت دانست و افزود ارزش کار شهدا آنقدر والا است که هر چه از آن بگوییم باز کم گفتیم .

دکتر نجفی با بیان اینکه این عزیزان در جهت حفاظت و حراست کشور از آسیب‌های اجتماعی و مواد افیونی با آغوش باز به استقبال شهادت رفتند افزود: این رشادت‌ها نشأت گرفته از شیر پاک مادران، خلوص و تقوای پدران و تربیت صحیح والدینی همچون شما است که چنین فرزندان گرانقدری را تقدیم انقلاب کردید. وی افزود:ایران جزو محدود کشورهایی است که سازمان‌هایی متعددی تشکیل شده که خود را ملزم به حمایت و رسیدگی از بازماندگان شهدا بداند.

دکتر نجفی با بیان اینکه ما خود را مدیون شهدا و خانواده‌های معظم شهدا می دانیم افزود : سفارشات امام راحل (ره) ، رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و دولتمردان بر ضرورت نگاه ویژه به این عزیزان است. وی با اشاره به علاقمندی رئیس جمهور به دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و حضور در جمع این عزیزان اظهار داشت: افتخار می‌کنیم به خدمتگزاری این عزیزان و همگی باید سفارشات شهدا را مد نظر داشته باشیم. شهیدان هوشنگ مرادی و ابراهیم فلاح به ترتیب در سال 71 و 84 در درگیری با قاچاقچیان و اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 684879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =