از تحلیل تازه رئیسی برای شکستش در انتخابات تا تشکر خواننده زیرزمینی از او/ پربازدیدهای ۲۱ تیر

در ۲۱ تیر، انتشار تحلیل‌های تازه‌ای که ابراهیم رئیسی برای شکست خود در انتخابات ارائه کرده است، پربازدید بود.

در سرویس سیاسی گزارشی از همه کلیدداران‌ وزارت‌ دفاع؛ تا خبر کوچ ۲ وزیر و معرفی رکورددار وزارت پربازدیدترین مطلب بود. همچنین نقل قولی از نامزد بازنده انتخابات ریاست جمهوری بازدید زیادی داشت. رئیسی گفت: بخشی از جامعه ترسیده بود که نکند واقعا ما رای بیاوریم و آزادی های مردم را سلب کنیم! در این سرویس کافه خبر پربازدید امروز هم برای مخاطبان جذاب بود. باهنر در کافه خبر گفت: من جای روحانی بودم، حتما باهنر را معاون اول نمی‎کردم!

در سرویس اقتصادی، خبر قیمت رهن آپارتمان‌های لوکس در تهران بازدید زیادی را به خود جلب کرد و خبر پربازدید دیگری هم گفت کیا و نیسان به‌زودی به ایران می‌آیند.

در سرویس فرهنگ و هنر در خبر پربازدیدی اعلام شد رکورد پربازدیدترین ویدئو در یوتیوب شکسته شد و نزدیک به ۳ میلیارد بازدید از این سایت اتفاق افتاده است. همچنین پیام تشکر تتلو از دفاع رئیسی از او پربازدید بود که نوشت: اتهام اشاعه فهشا (فحشا) داشتم، اما صحبت ایشان ثابت می‌کند بیگناهم! مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد.  در این سرویس اظهار نظر مجری سرشناس درباره پسربچه‌ای که حتی نمی‌داند آرزو چیست هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه گزارش پربازدیدی نشان داد جراحی‌بینی از مد افتاد؛ چشم‌گربه‌ای و کپی از هنرپیشه‌ها رسید! اینطور که پیداست هر دم از این باغ بری می رسد. خبر تاسف بار دیگری هم گفت بستری شدن مریم میرزاخانی در بیمارستان به دلیل بیماری سرطان جدی است و حال این نابغه ریاضی وخیم است. برای او آرزوی تندرستی داریم. همچنین واکنش وزیر بهداشت به پذیرش نشدن بیمار مبتلا به ای‌بی در بیمارستان و مرگ او هم بازدید زیادی داشت. در این سرویس اخبار مربوط به کشف جسد و اعترافات قاتل دختربچه 7 ساله اردبیلی هم بسیار پربازدید بود.

در پربازدیدترین خبر سرویس بین‌الملل، نشریه تایم، محل کشته شدن بغدادی را اعلام کرد. اینطور بود که گمانه زنی‌هایی درباره جایگزین‌های احتمالی ابوبکر البغدادی هم بازدید زیادی داشت. در خبر عجیب و پربازدید دیگر این سرویس، قطر، سند رسوایی ولیعهدان سعودی و اماراتی را فاش کرد.

در سرویس طنز هم بالاخره لو رفت قالیباف این‌طوری رکورد احمدی‌نژاد را شکست!

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =