سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپاهان در فصل جدید با بازیکنانی که جذب کرده در حمله و دفاع برنامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، زلاتکو کرانچار از ساعت ۱۸:۱۰ امروز (شنبه) در حاشیه نمایشگاه عکس سپاهان در اصفهان رو در روی خبرنگاران قرار گرفت به سوالات آنها پاسخ داد.

سرمربی سپاهان در ابتدا به اصحاب رسانه گفت: ابتدا تشکر می‌کنم از برگزارکنندگان نمایشگاه که امروز تصاویری از کارخانه و باشگاه را به نمایش گذاشتند. نونهالان سپاهان نیز در کنارمان هستند و حضور آنها را احساس می‌کنیم. اوضاع خوب است و تمرین‌ها را دنبال می‌کنیم. آمادگی تیم را در حد خوبی می‌بینم. در کنار بازیکنان داخلی که همگی خوب کار کردند دو خارجی هم به ما ملحق خواهند شد. ما وارد یک مبارزه جدی شده‌ایم. اینجا هستیم تا موفقیت کسب کنیم و به دنبال این هستیم که به روزهای خوب چند سال پیش برگردیم.

او افزود: مدافع برزیلی، بازی‌هایی در انگلستان و جمهوری آذربایجان داشته و تجربه دارد. امیدوارم او با اضافه شدن به پورقاز، جعفری و آقایی به یکی از ستون‌های اصلی خط دفاع تیم تبدیل شود. هواداران به این اعتقاد باید برسند که او جایگزین خوبی برای شجاع خلیل زاده می‌شود.

کرانچار خاطرنشان کرد: در تمام بازی‌های فصل بازی رو به جلویی خواهیم داشت و فکر بازگشت به عقب نخواهیم بود. می‌خواهیم با بازی هجومی، هواداران را راضی کنیم. البته بازی در دو سبک انجام می‌شود. همانطور که باید به فکر حمله بود، به فکر دفاع هم باید باشیم و با آوردن انصاری، پورقاز، آقایی و همچنین مدافع برزیلی، قصد داریم این کار را به خوبی انجام دهیم. ضمن اینکه دو بازیکن جدید خارجی هم می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص وضعیت سعید آقایی گفت: مصدومیت آقایی جدی نیست. ضربه‌ای به زانوی وی وارد شده که آسیب خاصی وارد نکرده و امیدوارم ظرف یکی دو روز آینده بتواند به تیم ملحق شود.

وی در خصوص نحوه انتخاب بازیکنان این فصل، بیان کرد: کاملا از بازیکنان راضی هستم و در تمرینات و مسابقات تدارکاتی بازیکنان خواسته‌هایم را برآورده کرده‌اند. البته در بحث گلزنی راضی نیستم و امیدوارم که با آمدن دو بازیکن بین‌المللی کیفیت تیم‌مان بهتر شود.

کرانچار در خصوص جبارف نیز گفت: ما نیز متوجه نقص‌مان در تیم شده‌ایم. با رفتن جبارف در پی جایگزینی برای وی بودیم و امیدوارم دو بازیکن جدیدی که به تیم ملحق می‌شوند بتوانند در کنار بازیکنان دیگر ضعف گلزنی را علیرغم شانس‌های زیاد گلزنی که داریم اصلاح کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص نبود انصاری در دو هفته ابتدایی لیگ، گفت: اگرچه نبود این بازیکن برای تیم‌مان ناتوانی ایجاد خواهد کرد اما بازیکنان خوبی همچون علی مرادی و مهرداد محمدی در تیم هستند که بتوانند جایگزین خوبی باشند.

وی در خصوص مسعود حسن‌زاده اظهار کرد: این بازیکن نیز از مصدومیتی برخوردار است که نیاز به زمان طولانی برای درمان دارد و فکر می‌کنم تا دی ماه این بازیکن را در اختیار نداشته باشیم.

کرانچار در خصوص یک سهمیه لیگ برتری که دارند، گفت: خوشبختانه از همه ظرفیت‌مان استفاده نکرده‌ایم و در صورت لزوم می‌توانیم بازیکنی را جذب کنیم و این سهمیه را برای روز مبادا نگه داشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص جذب مروان حسینی، افزود: مدیرعامل باشگاه با نماینده این بازیکن وارد مذاکره شده اما مشکلی که اکثر بازیکنان عراقی دارند این است که لیگ‌شان هنوز تمام نشده و تا هفته دوم لیگ ما بازی‌هایشان ادامه دارد. البته تنها گزینه ما این بازیکن نیست و باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در خصوص شیوه بازی مورد پسندش، گفت: شیوه بازی که مورد نظر من است و تمامی تمرینات بر آن متمرکز است توپ روی زمین و به این شکل که از نقطه نخست یعنی پشت دروازه‌بانی بازیسازی کنیم و با پاسکاری به دروازه حریف نزدیک شویم اما حریف ممکن است فشاری بیاورد که اجازه ندهد بازیکنان ما پاسکاری کنند و رو به توپ‌های بلند بیاورند. امیدوارم که با شروع لیگ بتوانیم هر چه لیگ جلوتر می‌رود بازی‌های روان‌تری انجام دهیم.

کرانچار در خصوص پسرش نیکو هم گفت: پسرم حدود شش هفت ماه پیش از ناحیه زانو مصدوم شد اما دوباره به وضعیت سابق برگشته است. او اکنون 32 سال سن دارد و نمی‌دانم که تا چه وقت می‌خواهد ادامه دهد. همچنین نمی‌دانم آیا قسمتش می‌شود که به سپاهان بیاید یا نه. او متعلق به خودش است و من نمی‌توانم روی پسرم تاثیر بگذارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سوالی در خصوص هواداران،‌ خاطرنشان کرد: همیشه آماده‌سازی‌های پیش از فصل به دلیل فشارهای جسمانی که بر روی بازیکنان دارد این امکان را از بازیکن سلب می‌کند که تمام کیفیتش را نشان دهد. بازی‌های تدارکاتی ملاک عمل نیست و امیدوارم که رفته رفته بهتر شویم. هواداران نیز باید بدانند که حضورشان به عنوان یار دوازدهم به ما کمک زیادی خواهد کرد.

وی در خصوص شریفی نیز گفت: شریفی تحت قرارداد سپاهان است و فقط برای خدمت سربازی به تراکتور رفته است. کارش که تمام شد با رعایت آیین‌نامه نقل و انتقالاتی به سپاهان خواهد آمد و او باید بداند که من حساب ویژه‌ای روی او باز کرده‌ام.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =