باشگاه‌ها اسناد غیرواقعی بدهند، عواقبش پای خودشان!

خطر حذف از لیگ قهرمانان در کمین باشگاههای بدهکار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سهیل مهدی، مسئول رئیس کمیته فنی و توسعه سازمان لیگ درباره هشدارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا به حذف تیم های بدهکار می گوید: «باشگاهها به هیچ وجه نباید بدهی باز به کادر فنی، بازیکنان و پرسنل داشته باشند. آنها باید یا با بازیکنان تسویه حساب کنند و یا تکلیف پرداخت بدهی هایشان را مشخص کنند. تا 9 شهریور باید این کارها انجام شود.»

او درباره شایعه سند سازی بعضی باشگاهها برای گرفتن مجوز از Afc می گوید: «به همین دلیل کنفدراسیون دو کارشناس اروپایی به ایران فرستاده است. هر باشگاهی که بخواهد اسناد غیر واقعی بدهد، باید پای عواقب آن هم بایستد. هر باشگاهی بخواهد کنفدراسیون و فدراسیون را گول بزند، مسئولیت این کار با خودشان خواهد بود. از طرفی کنفدراسیون که بچه نیست هر چیزی را باور کند.»

مهدی در پایان می گوید: «مگر کنفدراسیون الهلال را به دلیل بدهی حذف نکرد؟ به خاطر همین هر باشگاه دیگری هم بدهکار باشد واقعا در لیگ قهرمانان نمی تواند شرکت کند.» او درباره حضور در باشگاه پرسپولیس توضیح می دهد: «همراه با دو بازرس اروپایی به این باشگاه رفتیم که یکی اسناد مالی و حقوقی را بررسی کرد و دیگر هم وضعیت فوتبال پایه و آکادمی باشگاه را. البته این حضور برای بررسی صحت اسنادی بود که باشگاه پرسپولیس قبلا ارایه داده بود. به نظرم کار در مسیر درست بود وعملکرد این باشگاه نسبت به دو سال قبل، عملکرد مثبتی بود.»

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =