اجرای طرح پرونده الکترونیک در هفت شعبه تامین اجتماعی استان مرکزی

مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی از اجرای طرح پرونده الکترونیک در 11 شعبه تامین اجتماعی استان به صورت پایلوت خبر داد که تا کنون در هفت شعبه به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین ، مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی در آیین تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان که امروز در کانون امام خمینی اراک برگزار شد با اشاره به این مطلب ادامه داد: ارائه خدمات در بخش های مختلف به صورت الکترونیک از اهداف مهم اجرای این طرح است که سبب حذف و کاهش بار مراجعات هم خواهد شد و رضایت بیشتر جمعیت تحت پوشش سازمان را به دنبال دارد.

بیدهندی به رتبه پنجم تامین اجتماعی استان مرکزی در سطح کشور با تحت پوشش قرار دادن 64.5 درصد از جمعیت استان اشاره کرد و گفت: مجموع مستمری بگیران اصلی و تبعی سازمان حدود 154 هزار و صد نفر است که از این تعداد 78 هزار و 347 نفر شامل مستمری بگیران اصلی می شوند و 44 هزار و 949 نفر از این تعداد ، بازنشسته و 29 هزار و 958 نفر هم بازمانده می باشند.

وی از وجود 23 هزار و 612 کارگاه فعال در سطح استان خبر داد و بیان کرد: خدمات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی استان از طریق 16 شعبه مستقل، سه شعبه اقماری و چهار کارگزاری به مستمری بگیران و بیمه شدگان ارائه می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان افزود: مجموع منابع حاصل شده در سال گذشته بالغ بر یک هزار و 129 میلیارد تومان بوده است و هزینه ها و مصارف حدود یک هزار و 228 میلیارد تومان بوده است که نشان می دهد از نقطه سر به سر عبور کرده و در شرایط زیان اقتصادی قرار داریم.

بیدهندی اظهار داشت: طرح ساختار ارائه خدمات نوین در شعبه شهرستان شازند نیز به صورت پایلوت اجرا شده و در قالب این طرح ، شرایط بهینه تری را در نوع و نحوه ارائه خدمات ایجاد کرده ایم و تلاش داریم در مرحله بعد ، اجرای این طرح در دیگر شعب مهم استان و اراک هم انجام شود.

 وی با بیان اینکه اجرای طرح کرامت رضوی با اعزام 2000 نفر از بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به سفر مشهد مقدس از سال 94 آغاز شده و با همکاری کانون های بازنشستگی انجام می شود افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی، المپیادهای کشوری و همچنین پرداخت وام قرض الحسنه با عاملیت بانک رفاه و گترش ارائه خدمات در زمینه بیمه مکمل هم از دیگر خدماتی است که در این بخش ارائه شده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =