۰ نفر
۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

فروشگاه مرکزی شهر کتاب در کمک‌رسانی به کمپین نقطه صفر مرزی مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه پاييز و فرارسيدن سال تحصيلي جديد، رامبد جوان، مهتاب كرامتي و نگار جواهريان دفاتري را براي مردم امضا و براي آنها آرزوي موفقيت و شادكامي در سال تحصيلي جديد كرده‌اند و مردم مي‌توانند به واسطه خريد اين دفاتر، به كمپين نقطه صفر مرزي كمك كنند.

جمعیت طلوع بی نشانه یک سازمان خیریه مردم نهاد، بیش از یک دهه است که در حوزۀ کاهش آسیب های اجتماعی و به خصوص کارتن خوابی فعالیت می‌کند.

این جمعیت همواره با رویکرد محبت و درک متقابل به موضوع کارتن خوابی پرداخته است و ضمن جذب و درمان این عزیزان بعد از فراهم آوردن آموزش و اشتغال براي‌شان در نهایت آنها را به کانون خانواده و جامعه باز می‌گرداند.

با توجه به اینکه بی سوادی و حاشیه نشینی میتواند افراد را در معرض آسیب قرار دهد. طلوع در مسير آرمان اصلی خود، طي دو سال گذشته اقدام به برگزاری کمپین #نقطه_صفر_مرزى كرده است.

علاقه‌مندان مي‌توانند با خريد اين دفاتر از شهر كتاب مركزي و ديگر كالاهايي كه در كنار اين دفاتر قرار گرفته است، در اين كمپين مشاركت داشته باشند و كودكان نيازمندي را كه در مرزهاي ايران هستند، ياري كنند.

اين طرح در شهر كتاب مركزي تا 15 مهرماه برپاست و علاقه‌مندان مي‌توانند براي تهيه اين دفاتر، به طبقه همكف و جايگاه مخصوص اين پويش مراجعه كنند.

58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =