بالاخره در بازی‌های دوستانه تیم‌ملی نوبت دروازه‌بانی به غیر از بیرانوند هم شد. برخلاف تصورات اما نام دروازه‌بان جانشین، امیر عابدزاده نبود و رشید مظاهری بود تا باز هم کی‌روش همه را غافلگیر کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عملکرد خوب دروازه‌بان ذوب‌آهن درون دروازه در نیمه دوم به قدری خوب بود که بعضی‌ها حتی از به‌خطر افتادن جایگاه بیرانوند بگویند. اتفاقی که با یک نیمه بازی خوب از یک دروازه‌بان بعید است اما در مورد تصمیمات کی‌روش هیچ چیزی محال نیست.

به بازی آمدن یک دروازه‌بان در نیمه دوم در یک بازی دوستانه می‌تواند یک بدشانسی بزرگ باشد. در نیمه دوم که مربی دست به تعویض‌های زیاد می‌زند و بازیکنان ذخیره‌اش را به داخل می‌آورد و انسجام و یک‌پارچگی تیم به هم می‌ریزد. همان اتفاقی که در این بازی هم افتاد و با تعویض چند بازیکن اصلی به خصوص جلال حسینی که بیرون رفتنش اقتدار دفاعی را به هم ریخت تیم ایران در دقایقی چند اشتباه عجیب و غریب انجام داد و دروازه ایران با تهدید جدی مواجه شد. رشید مظاهری اما از این تهدید بیشترین استفاده را برد و فرصت خوبی برای نمایش خودش فراهم کرد.

۷سیو در ۴۵ دقیقه که نیمی از آنها هم سیوهای تماشایی و ویژه‌ای بود. این آمار بسیار خوب دروازه‌بان جوان در نیمه دوم بود که حسابی جلب توجه کرد. با توجه به حضور مستمر رشید مظاهری در اردوهای تیم ملی باید او را یکی از مسافران حتمی جام جهانی دانست که حضور او در روسیه محتمل است. البته این که او در این رقابت‌ها چه شماره‌ای را خواهد پوشید هنوز مشخص نیست.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =