11نیوز نوشت: با توجه به سیدبندی جام جهانی ۲۰۱۸ بی شک ۱۱ تیم با ایران همگروه نمی شوند که سوئد، ایسلند و دانمارک از جمله این تیم‌ها خواهند بود.

هنوز ۲ دیدار سرنوشت‌ساز از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی باقی مانده و طی آن بازی های استرالیا با هندوراس و پرو با نیوزلند چهره آخرین صعودکنندگان به جام جهانی ۲۰۱۸ را مشخص خواهد کرد. با این حال پیشاپیش می‌توان براساس سیدبندی تیم‌ها، گلدان‌های احتمالی مراسم قرعه‌کشی جام جهانی را مشخص کرد؛ چرا که در بین ۲ دیدار باقی مانده بازی استرالیا با هندوراس تأثیری بر نحوه قرار گرفتن تیم‌ها در گلدان‌ها ندارد و در دیدار پرو با نیوزیلند هم با توجه به اختلاف سطح ۲ تیم می‌توان نماینده آمریکای جنوبی را پیشاپیش برنده دانست.
گفتنی است در دیدار رفت پلی آف استرالیا موفق شد هندوراس را در خانه اش با تساوی بدون گل متوقف کند و پرو هم با همین نتیجه توانست یک تساوی ارزشمند در خانه نیوزلند به دست آورد. در همین راستا اگر شگفتی خاصی رخ ندهد پرو و استرالیا را باید به عنوان آخرین تیم های صعود کننده به جام جهانی معرفی کرد. بر همین اساس در جدول زیر استرالیا و پرو به صورت پیش‌فرض به عنوان تیم های صعود کننده در نظر گرفته شده اند.

نکته قابل توجه اینکه از بین ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸، تیم‌های ژاپن، کره‌ جنوبی، عربستان، سوئد، ایسلند، کاستاریکا، تونس، مصر، سنگال، دانمارک و همچنین استرالیا (در صورت صعود) قطعاً با ایران همگروه نخواهند شد چرا که نمایندگان آسیا و تیم های سید ۳ هرگز در گروه ما قرار نخواهند گرفت. از طرفی هرگز ۳ تیم از اروپا نیز در یک گروه قرار نمی گیرند و این می تواند در قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ پوئن مثبتی برای تیم ملی کشورمان محسوب شود.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
    0 2
    پرتغال پرو ایران پاناما
  • بی نام A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
    3 0
    روسیه پرو پاناما ایران عالی میشه
  • بی نام A1 ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
    2 20
    سلام چرا در گروه ایران دو تیم آسیایی است...