۰ نفر
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
ای اف سی:ایران امید ماست در جام جهانی!

صعود به جمع تیم های مراحل بعد ، این یک رویا برای فوتبال آسیاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آسیا اگرچه افتخار چهارمی در جام جهانی را هم دارد و کره ای ها در خانه چهارم شدند اما حتی صعود از مرحله گروهی برای این قاره رخداد بزرگی بوده است. اتفاقی که در برزیل 4 سال قبل نیفتاد. ای اف سی اما این بار امید به موفقیت نمایندگانش دارد. قدرت اول 6 ساله اخیر فوتبال آسیا حالا بیشترین شانس را دارد. ایران می تواند این امر را محقق کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی ایران را صاحب این شانس می داند. 

کارلوس کی روش بعد از صعود مقتدرانه به جام جهانی این وعده را داده است و گفته می خواهد این رویا را برای فوتبال ایران محقق کند. او که حالا صاحب رکورد جادویی 4 صعود به جام جهانی است ، برای خود به یک اتفاق بزرگ دیگر فکر می کند. به خلق شگفتی. به رخدادی که شاید سال بعد او را در این سن و سال در فهرست برترین مربیان دنیا قرار دهد. 

او خود را صاحب این حق می داند. افتخاری که شاید باید با منچستر و رئال به آن می رسید اما حالا باید با ایران از پی تحققش باشد. جایی که خودش از پایه ساخته و حالا به دنبال اثباتش است. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
    8 36
    خداییش خرد جمعی ملت کی روش را نگه داشت وگرنه مافیای فوتبال نمی ذاشت کار کنه. کار را که بدید دست مردم نتیجه همیشه خوب می شه. مردم وقتی یکی را دسته جمعی دوست دارند یعنی اون آدم نکته مثبتی دارد که به نفع مردم کار می کند و این بر اساس هیچ محاسبه ای نیست و فقط ارتباط خردهاست بنظر من.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
    4 1
    چرا به عربستان امیدی ندارید مگه از عربستان پول نمیگرفتید که به نفعش داوری انجام بدین؟ در اسیا حق ایران رو میخورید به جام جهانی که میرسه ایران مهم میشه؟