در ۲۸ آبان، اخبار پربازدید به جمع شدن بساط شو تبلیغاتی بست‌نشینی یاران احمدی‌نژاد در شهر ری اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین مطلب به گزارشی درباره پایان شو تبلیغاتی یاران احمدی‎نژاد و اینکه بست‎نشینی بقایی و جوانفکر متوقف شد، اختصاص داشت. گزارش پربازدید دیگری هم بیان می‌کرد احمدی‎نژاد خادم ملت نیست، خادم بقایی است! در این سرویس گزارش دیگری درباره پیشی گرفتن احمدی‎نژاد از جریان ضدانقلاب هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی برای مردم مهم بود بدانند برنده جنگ بوئینگ در برابر ایرباس کیست و چه کسی پیروز جنگ دبی شد؟ در این سرویس معرفی خودروهایی که تولیدشان متوقف شد هم پربازدید بود. همچنین خبری درباره افزایش ۳ برابری قیمت ملکه‌های چینی بازدید زیادی به دنبال داشت.

در سرویس فرهنگی، خبر برگزاری کنسرت خواننده سرشناس پس از سه سال سکوت پربازدید بود. پس از آن، خبر پربازدیدی اعلام کرد سونی ۹۵ میلیون دلار خرج فیلم تازه تارانتینو می‌کند. همچنین برای مخاطبان این سرویس یافتن پاسخ این سوال مهم بود: روزنامه یا شبکه‌های اجتماعی، کدام یک پیروز می‌شوند؟

گزارش پربازدیدی در گروه اجتماعی بیان می‌کرد بیمارستان سرپل‌ذهاب؛ ۱۰ دقیقه ‌اول زلزله، از مرده‌ها پوشیده‌ شد.  در این سرویس پیش بینی افزایش زلزله‌های بزرگ در سال ٢٠١٨ هم پربازدید شد که دلیل آن کاهش سرعت چرخش زمین عنوان شده است. همچنین دلیل اعلام بیشمار حساب‌های شخصی برای کمک به زلزله‌زدگان برای مخاطبان جذاب بود.

در پربازدیدترین خبر سرویس بین‌الملل، ولیعهد عربستان از ترور جان سالم به‌در برد. همچنین خبر پربازدیدی دیگری اعلام کرد دامنه «اصلاحات» محمد بن سلمان به نیروهای مسلح عربستان رسید. نقل قول پربازدیدی هم از جک استراو مطرح شد که گفت: اینکه بن‌لادن از عربستان باشد، عجیب نیست.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =