آیت‌الله یزدی روز سی دی سال ۸۷ گفت: در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ دولتی را نمی‌شناسم که به اندازه دولت آقای احمدی‌نژاد با روحانیت، حوزه و جامعه‌ مدرسین و دیگر شئون روحانیت به این گرمی ارتباط برقرار کرده باشد.

آيت‌الله يزدي در نشست مطبوعاتی که 9 سال پیش داشت در پاسخ به پرسشي ، در ارتباط با تعامل دولت احمدي‌نژاد با روحانيت گفت: خوشبختانه روابط دولت با روحانيت روابط بسيار گرم و خوبي است و من در تاريخ نظام جمهوري اسلامي ايران هيچ دولتي را نمي‌شناسم كه به اندازه دولت آقاي احمدي‌نژاد با روحانيت ، حوزه ، جامعه مدرسين ، ‌مراكز روحاني ، ‌مساجد و شوراي عالي حوزه و ديگر شئون روحانيت به اين گرمي ارتباط برقرار كرده باشد؛ البته نمي‌گويم دولت‌هاي ديگر ارتباط نداشتند ولي ارتباط اين دولت بسيار گرم است و در حد توان همكاري و كمك با روحانيت داشته و دارد.

وي هم‌چنين در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاري فرانسه، مبني بر اين كه آيا روحانيت قم از آقاي احمدي‌نژاد در انتخابات آتي حمايت خواهد كرد يا نه؟ گفت:‌ درباره مساله‌ي انتخابات بايد جداگانه بحث كرد، ولي در شرايط فعلي من هيچ مجوزي براي عبور از ايشان نمي‌بينم. جامعه‌ي مدرسين تازه وارد بحث انتخابات شده، در اين ارتباط در حال بحث و بررسي است و بعد از اين‌كه به نتيجه رسيد اين موضوع را اعلام مي‌كند. علي‌القاعده جامعه‌ي مدرسين در انتخابات با جامعتين( جامعه روحانيت) هماهنگ عمل خواهد كرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنين در پاسخ به سوال خبرنگار ديگري مبني بر اين‌كه گفته مي‌شود برخي روحانيون قم همچنان از آقاي احمدي‌نژاد به خاطر صحبت‌هاي آقاي مشايي گله‌مند هستند گفت: اين يك بحث جدا و ديگري است و هيچ كس كامل كامل نيست و هيچ كس هم ناقص كامل نيست.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =