در این مطلب چهار نکته درباره زندگی کامرون دیاز بازیگر سینمای هالیوود را مرور می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کامرون دیاز بازیگری است که به خاطر حضور در فیلم‌های مانند «فرشتگان چارلی»، «عروسی بهترین دوستان من» و البته «ماسک» شناخته می‌شود. این بازیگر نامزدی جوایز گلدن‌گلوب و بفتا را در کارنامه کاری خود دارد.

اکنون علاوه بر این نکات سینمایی به مرور چهار نکته از زندگی صداپیشه انیمیشن «شرک» می‌پردازیم که شاید بسیاری چیزی درباره آن‌ها نشنیده باشند.

کامرون دیاز و اسنوپ‌داگ رپر آمریکایی در یک دبیرستان درس می‌خواندند

دیاز و اسنوپ‌داگ هر دو در یک زمان در دبیرستان «لانگ بیچ پولی» درس خوانده‌اند. این دو پیش از این که در دنیای هالیوود به شهرت برسند، در این دبیرستان همدیگر را می‌دیده‌اند. دیاز در این باره گفته است : «هر دوی ما به یک دبیرستان می‌رفتیم. او یک سال از من بزرگ‌تر بود ولی من کاملا او را در آن دبیرستان به یاد می‌آورم. او در آن دوران یک پسر قد بلند لاغراندام بود.»

مخالف با تزریق بوتاکس

این بازیگر که خودش پیش از این از بوتاکس استفاده کرده، پس از انجام این کار به جمع مخالفان بوتاکس پیوسته و اعتقاد دارد که نباید این کار را انجام داد. او در این باره گفته است : «ترجیح می‌دهم شاهد پیر شدن چهره‌ام باشم، تا این که چهر‌ه‌ای را ببینم که متعلق به من نیست.»

دیاز، اختلال کم‌توجهی و بی‌علاقگی به کارگردانی

دیاز در گفتگو با شبکه ABC با اشاره به این که مبتلا به اختلال کم‌توجهی است، گفت : «من علاقه‌ای به کارگردانی ندارم، و از نقش کنونی خود در ساختن یک فیلم راضی هستم. این مقدار مشارکت در کار برای من کافی است. من هرگز قادر نخواهم بود که دو سال و یا حتی یک سال را صرف ساختن یک فیلم کنم. من ترجیح می‌دهم کارهایی را که دوره انجام کوتاه‌تری دارند، انجام دهم.»

دوری کردن از رسانه‌های اجتماعی

علیرغم شهرت بسیار زیاد این بازیگر در سطح جهان، دیاز علاقه‌ای ندارد که هوادارانش در تمام قسمت‌های زندگی او حضور داشته باشند. او در این باره گفته است : «من گمان می‌کنم که رسانه‌های اجتماعی تجربه مناسبی برای اجتماع حقیقی نیستند. شیوه استفاده مردم از این رسانه‌ها برای تائید شدن توسط یک مشت آدم غریبه، خطرناک است. این کار چه فایده‌ای دارد؟»

منبع : هالیوودریپورتر / 31 اوت

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
    42 2
    یعنی دم شما گرم تقریبا همه سوالات و ابهامات بنده حل شده بود و فقط مونده بود که این اطلاعات ناگفته در مورد خانم دیاز رو بشنوم.درود بر شما