ایسنا نوشت: سریال پلیسی «آمین» به مناسبت هفته نیروی انتظامی از شنبه - 11 مهر ماه - هر شب از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

 آنچه در زیر می‌خوانید بخش‌هایی از صحبت‌های کارگردان و برخی از بازیگران این مجموعه از جمله داریوش فرهنگ و شاهرخ استخری است.

دیگر بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی که توسط بهرنگ توفیقی کارگردانی شده است، امین حیایی، بهناز جعفری، آشا محرابی، و هادی ساعی (تکواندوکار ایرانی قهرمان المپیک)‌ هستند.

بهرنگ توفیقی - کارگردان این مجموعه تلویزیونی - با بیان اینکه این قصه برای خودم با سایر کارهای دیگرم فرق داشت، گفت: برای این کار وقت زیادی صرف کردم و توانستم از تجربیات حاصل از کارهای قبلی ام در ساخت این مجموعه استفاده کنم .

کارگردان سریال‌های «مسیر انحرافی» و «انقلاب زیبا» در برنامه «شما و سیما» بیان کرد: کارهای قبلی‌ام را دوست دارم ولی خب طبیعی است که هر چه جلوتر می روم دوست ندارم کارهای قبلی‌ام را ببینم.

توفیقی با اشاره به موضوع تجهیزات فیلم‌های پلیسی، بیان کرد: من فکر می‌کنم حوزه اکشن در تلویزیون از لحاظ اختصاص بودجه و زمان نیاز به بازنگری دارد؛ چراکه در این زمینه در مضیقه هستیم و در ساخت این مجموعه هم تقریبا از همان تجهزیاتی استفاده کردیم که در ساخت یک مجموعه ملودرام استفاده می‌شود.

این کارگردان سریال‌های تلویزیونی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های فیلم‌های اکشن این است که در هر قسمت ممکن است 70 سکانس ضبط شود، گفت: با توجه به گروه جلوه‌های کامپیوتری سعی کردیم تا جای که با کار لطمه نمی‌خورد کار را به آنها بسپاریم.

داریوش فرهنگ، از بازیگران سریال «آمین» درباره علت حضورش در این مجموعه توضیح داد: من به بازیگری به غیر از نگاه مرسوم، نگاه دیگری دارم و معتقدم یک بازیگر باید نگاه خاصی به مسائل داشته باشد و به همین خاطر هست که من کمتر بازی می کنم و کارهایم را انتخاب می کنم.

همچنین سودابه بیضایی از دیگر بازیگران این مجموعه تلوزیونی با بیان اینکه فیلم‌های اکشن باید ریتم مخصوص به خودش را داشته باشد، گفت: یکی از ویژگی‌هایی که در تمام فیلم های پلیسی باید وجود داشته باشد این است که باید بتواند مخاطب را میخکوب کند.

شاهرخ استخری از بازیگران سریال «آمین» بیان کرد: در ابتدای داستان تعداد شخصیت‌ها زیاد است به همین خاطر در قسمت‌های ابتدایی مخاطب با شخصیت های زیادی روبه رو می شود.

بازیگر سریال «فاصله‌ها» افزود: همه این شخصیت ها به نوعی شخصیت های اول محسوب می شوند و ممکن است که چند قسمت طول بکشد تا مخاطب بتواند با سریال عجین شوند و با آن ارتباط بر قرار کند.

به گزارش ایسنا، سریال «آمین» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، با مشارکت موسسه ناجی هنر تولید شده است که از امشب یازدهم مهر و همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی ساعت 22 به نمایش درمی‌آید.

این مجموعه را زامیاد سعدوندیان نوشته که در خلاصه داستان آن چنین آمده است:

سرهنگ شیرازی، فرمانده تیم ویژه «آمین» مسئول رسیدگی به پروژه مجرم و خلافکار فراری، همایون تمدن که سال گذشته طی عملیات گروگانگیری، برادر سرهنگ را به شهادت رسانده، است. پلیس با کشف کانتینری حامل مواد مخدر به ردی از همایون می‌رسد اما ... .

۵۷۲۴۴

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    11 1
    قطعا سریال خوبی است اما تا جایی که اطلاع دارم قرار بود از شبکه سوم پخش بشه و حتی تیزرهاش هم از این شبکه پخش شده بودند
  • بی نام RO ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 5
    قسمت اولش که فوق العاده ضعیف بود حیف پول که به این مثلا نویسنده ها میدن