سرمربی شاختار به مدیربرنامه های 6 بازیکن فراری پیغام داد که برنگشتن آنها به اوکراین به نوعی یک آدم ربایی است.

فرخ حسابی:میرسئا لوچسکیو، سرمربی باتجربه باشگاه شاختار دونتسک در صحبت هایی جنجالی یکی از ایجنت های معروف فیفا را به آدم ربایی متهم کرده.

داستان از آنجا آغاز شد که 6 نفر از بازیکنان شاختار دونتسک که بازیکنان لاتین نیز هستند به دلیل بحران سیاسی و جنگ در اوکراین از بازگشت به این کشور سرباز زده اند و سرمربی شاختار، ایجنت این بازیکنان که مدیربرنامه های «کارلوس توس »نیز هست را مقصر این ماجرا می داند.

 لوچسکیو سرمربی شاختار در صحبت هایی دراین رابطه گفته:« این آقای ایجنت ازاین شرایط نهایت بهره را برده. این شش بازیکن، بازیکنان جوانی هستند وآقای ایجنت به آنها قول داده که اگر به اوکراین بازنگردند، بازیکنان آزاد خواهند بود و می توانند به تیم های دیگری بپیوندند.» او این اقدام را آدم ربایی دانسته و تاکید کرده که شش بازیکن غایب تیمش ، یعنی فرد، ته سیه را، دنتینیو، داگلاس کاستا، ایسمائیلی و فریه را، بازیکنان مهمی برای او و تیمش به حساب می آیند.

نگران این شرایط نباشید

سرمربی شاختار همچنین یادآوری کرده که بازیکنان تیمش نباید نگران شرایط سیاسی اوکراین باشند؛ چرا که بازیهای تیم شاختار در طول فصل پیش روی لیگ اوکراین در شهر دونتسک برگزار نخواهدشد. کاروان شاختار برای فصل جدید به شهر خارکیف که در 300 کیلومتری شمال شرقی دونتسک است نقل مکان کرده و سران این باشگاه یادآوری کرده اند که با توجه به اینکه شهر دونتسک در قلب بحران کنونی اوکراین است، چاره دیگری به جز این نقل مکان نداشتند.

خودشان ضربه می خورند

 از سوی دیگر رینات احمتوف، رئیس باشگاه شاختار در مورد بازنگشتن این شش بازیکن همراه با کاروان شاختار از فرانسه به اوکراین گفت:« این شش بازیکنی که همراه با کاروان تیم از فرانسه به اوکراین بازنگشتند با تیم ما قرارداد دارند که باید به آنها متعهد بمانند.اگر این اتفاق نیفتد، خود این بازیکنان اولین نفراتی هستند که از این ماجرا ضربه می خورند. مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام آنها ده ها میلیون یورو بیشتر خواهد شد.» رئیس باشگاه شاختار که طبق گزارش مجله فوربس ثروتمندترین مرد اوکراین نیز هست ودارایی او حدود 10 هزار میلیون یورو برآورد شده، ادامه داد:« آنها نباید بترسند. ما آماده ایم تا امنیت تمام و کمال بازیکنان تیممان را فراهم کنیم و هیچ وقت آنها را در شرایط خطرناک قرار نخواهیم داد.»

احمدوف 47 ساله یکی از حامیان بزرگ ویکتور یانوکوویچ که از متحدان بزرگ مسکو به حساب می آید، است.  

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =