آنخل تورس، مالک باشگاه ختافه همواره این جمله را شفاف و روشن بیان می کند:« باشگاه ختافه به فروش می رسد. حتی اگر رئیس باشگاه هم پیشنهاد خوبی بدهد، می تواند باشگاه را بخرد.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مارکا؛ او گرچه این جمله را به شوخی بیان کرده، اما آنچه روشن و مشخص است، این است که او در طول سالهای اخیر پیشنهادات متعددی را دریافت کرده؛هر چند که هیچ یک ازاین پیشنهادات از نظر او کافی ومناسب نبوده. آنخل تورس از سال 2002 مالک ختافه است و در طول این مدت او توانسته تیم را در دسته دوم بی به دسته اول آورده و ختافه برای یازده فصل اخیر در رقابت های اصلی لالیگا حضور داشته.
آخرین فردی که برای خرید سهام باشگاه جنوب شهر مادرید ابراز علاقه کرده، حسین هدایتی، یک تاجر 53 ساله ایرانی است که در سالهای اخیر مالکیت باشگاه های متعددی را در ایران دراختیار داشته. او معتقد است که تنها راه رشد سطح کیفی فوتبال ایران این است که از مرزها عبور کرده و به همین خاطر برای خرید سهام باشگاه ختافه دست به کار شده است.
در روزهای اخیر این صحبت ها از قول هدایتی در رسانه های ایرانی بازتاب یافته:« چند وقتی است که تمایل زیادی برای خرید سهام باشگاهی حرفه ای در اسپانیا دارم. درهمین راستا مذاکراتی را با مقامات ختافه آغاز کرده ام. پیشنهادی برای خرید 51% سهام این باشگاه ارائه داده ام ولی حاضرم تا 55% سهام باشگاه را خریداری کنم.»
هدایتی خیلی روشن و شفاف اعلام کرده که برای سرمربیان ایرانی، مهم است تا بتوانند تجربیاتشان را با همتایانشان در لیگ هایی مثل لیگ اسپانیا تبادل کنند:« فکر می کنم سرمربیان ایرانی باید به صورت جدی به فکر کار کردن در باشگاه های اروپایی باشند. در صورتی که بتوانم سهام ختافه را بخرم، این باعث خواهد شد تا بتوانیم دراین زمینه تجربیاتی را کسب کنیم.»
حسین هدایتی در ایران به عنوان قهرمانی در سرمایه گذاری های خصوصی شناخته می شود. البته او در این راستا با انتقاداتی نیز روبرو شده است. خود هدایتی دراین باره گفته:« متاسفانه مقامات داخلی به مدیران خصوصی و حفظ باشگاه های فوتبال کمک نمی کنند.» و درادامه به این نکته اشاره کرده که راهکار، خرید یک باشگاه خارجی است تا فوتبالیست های ایرانی بتوانند با فوتبال مدرن تطبیق پیدا کنند.
یکی از شیوه هایی که هدایتی می تواند نامش را در جمع مالکان ختافه ببیند، از طریق ارائه پیشنهادی قابل قبول است. بدین ترتیب او می تواند شرایط اقتصادی باشگاه را نیز بهبود ببخشد و رقم حقوقی این باشگاه که درحال حاضر 18.7 میلیون یورو است را افزایش ببخشد.با این وجود ودر صورت وقوع این اتفاق ممکن است آنخل تورس همچنان در ختافه بماند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • shahryar A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    با پول ما مردم که واسش زحمت ها کشیده شده داره حال میکنه.....سپاه مچکریم
  • حسین A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    27 4
    حسین هدایتی وارد می شود آخه چرا این آقارو از پرسپولیس روندن حسین هدایتی راه میلیاردر شدن رو به ما هم یاد بده
  • سعید A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    15 7
    این حتما بازم مثل بابک جون میخواد سر این مملکت کلاه بزاره.
  • بی نام A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    22 5
    ختافه هم به سرنوشت استيل اذين دچار ميشه اخه پول بيت المال و حق ادمهاي بدبختي مثل من هست ،
  • مرتضی جعفری پور A1 ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    12 0
    حسین اقا میری اوینا
  • فرهاد 30 از کرمان IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
    12 8
    فیلم ختافه .به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین هدایتی . بازیگران/ جمعی از ستاره های بازنشسته پرسپولیس و فوتبال ایران