تسنیم نوشت:

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: بیمه‌شدگان این سازمان می‌توانند در هر نقطه از کشور با مراجعه به نزدیک‌ترین کارگزاری تأمین‌اجتماعی نسبت به صدور، تجدید و تمدید اعتبار دفترچه درمانی خود اقدام کنند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ابوالحسن پورحسینی اظهار داشت: با راه‌اندازی سرویس متمرکز صدور دفترچه درمان سازمان تأمین‌اجتماعی و عملیاتی شدن آن در تمامی کارگزاری‌ها و شعب سراسر کشور، مراجعه بیمه‌شدگان به شعبه مبدأ بیمه‌ای خود ضروری نبوده و این امر در هر نقطه کشور توسط هریک از کارگزاری‌های رسمی سازمان تأمین‌اجتماعی قابل انجام است.

وی افزود: در راستای نیل به اهداف، سیاست‌ها و مأموریت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی مبنی بر خدمت‌رسانی غیر حضوری به بیمه‌شدگان، سرویس فوق از ابتدای خرداد سال جاری راه اندازی و رسماً عملیاتی شد.

پورحسینی با اشاره با اینکه نرخ افزایش استفاده از این سرویس از آغاز بهره‌برداری تا کنون ۸۳۷ درصد بوده است، گفت: این موضوع مبین رشد هشت برابری بهره‌برداری بیمه‌شدگان سازمان از سرویس یاد شده طی پنج ماهه گذشته بوده است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جیم جارموش IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    21 0
    این سرویس خرداد ماه راه اندازی شده و تسنیم بعد از 5 ماه خبر آن را منتشر میکند ؟ دوستان اونجا چقدر زحمت میکشن یه وقت دچار خستگی نشن
  • مهم نيست ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    4 3
    مهم اينه كه دفترچه هاي تامين اجتماعي هيچ كارايي ندارد و اسيب پذير ترين قشر اجتماع كه همانا كارگر مي باشد استفاده ي چشم گيري نمي تواند ازين دفترچه بكند ..