مهر نوشت:

محمود احمدی نژاد در بیانیه ای تاکید کرد: هیچ دسته و گروه و فردی نمی تواند ادعای مالکیت انقلاب و دستاورد بزرگ آن، یعنی جمهوری اسلامی، را داشته باشد و انقلاب به هیچ فردی بدهکار نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود احمدی نژاد ظهر امروز به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران با جمعی از اهالی رسانه در محمودیه دیدار کرده و به سخنرانی پرداخت.

بنابراین گزارش در حاشیه این دیدار، پایگاه اطلاع رسانی و صفحات گوگل پلاس و اینستاگرام دکتر محمود احمدی نژاد توسط ایشان افتتاح شد.

متن پیام احمدی نژاد به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و افتتاح این پایگاه اطلاع رسانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

دهه فجر مبارک

سی و ششمین سالگرد پیروزی ملت شریف، نجیب و استوار ایران بر حاکمیت ظلمت و ظلم، واتاب حقایق بسیاری است و از آن جمله نوید بخش بازگشت مجدد به حقیقت انسان و آغاز دورانی جدید و سرآمد تحولاتی شگرف در جامعه انسانی است.

- انقلاب اسلامی از جنس نهضت انبیاء الهی و تداوم بخش بعثت خاتم آنان حضرت محمد مصطفی( ص) و پی جوی آرمان حماسی کربلا و عاشورا و همه آرمان های بلند انسانی و الهی است و به فضل الهی تا بر آمدن کامل بهار انسان ها ادامه خواهد داشت.

- انقلاب اسلامی آمد تا به اندیشه شیطانی جدایی انسان از آسمان پایان دهد، اندیشه ای که موجد حاکمیت مدیریت ناصالح به ویژه در دوره تاریک، زشت و طولانی قرون وسطی و موجب جنایات و ظلم های دهشتناک در بخش غربی جهان و ستمگری های کم نظیر در دوره برده داری و استعمار در بخش های وسیعی از جامعه انسانی گردید و دامنه آن در ابعاد جدید همچنان ادامه دارد.

- انقلاب اسلامی پیام آور حقایق بسیاری بود. این حقیقت که انسانها، دوستی مهربان تر و راهنمایی حکیم تر و دستگیری دلسوزتر از خداوند حکیم و مهربان و پیامبران و صالحان ندارند.

- این حقیقت که انسانها بالاترین و بهترین مخلوق خدایند و از طریق بازگشت به فطرت الهی خویش، می توانند در سیر به سوی کمال ، تجلی تام و تمام خداوند رحمان و رحیم شوند.

- این حقیقت که رستگاری انسانها در جایگزینی مهربانی، امید، دوستی، فداکاری و وحدت به جای کینه ورزی، خودخواهی، یاس و تفرقه است.

- این حقیقت که برای از میان برداشتن زشتی ها و پلشتی ها و ساختن آینده ای زیبا و مجذوب کننده دلها ، باید اراده های متفرق و بعضا متضاد بشری را متحد و همسو و مدیریت صالح جهانی را حاکم ساخت.

- بازگشت به فطرت الهی، استقرار توحید، عدالت و عشق و آزادی حقیقی همه بشریت و رفع هر نوع فقر، تبعیض، تحقیر و ظلم جزء لاینفک آرمان های انقلاب اسلامی است.

- دستاوردهای پرشمار انقلاب در عرصه های داخلی و خارجی، بسیار افتخار آفرین است و یکی از بزرگترین آنها استقرار جمهوری اسلامی است که فلسفه وجودی او باید برپایی جامعه نمونه و پشتیبانی و پیگیری و تحقق آرمان های بلند انقلاب باشد.

- انقلاب با فداکاری بی نظیر ملت و رهبری الهی امام راحل( ره) برپا شد و متعلق به همه ملت و بلکه همه انسان ها و در خدمت جامعه انسانی است. مرز نژادی و جغرافیایی و حتی مذهبی ندارد و برای نجات همه انسان ها آمده است.


- هیچ دسته و گروه و فردی نمی تواند ادعای مالکیت انقلاب و دستاورد بزرگ آن، یعنی جمهوری اسلامی، را داشته باشد. انقلاب به هیچ فردی بدهکار نیست و ارثیه کسی یا گروهی محسوب نمی شود.

- نظارت هوشمندانه بر عملکرد ها، حفظ وحدت، صیانت از حقیقت، آرمان ها و اهداف انقلاب و تامین کارکردهای درست جمهوری اسلامی وظیفه ای همگانی و ضامن تداوم انقلاب و اصلاح روندها و ساختارهاست.

- شیطان و همراهان و همکاران او ، با استفاده گسترده از ابزار تبلیغاتی ، به یاس آفرینی، فریب، دروغ، سیاه نمایی، تفرقه افکنی، اتهام زنی به عناصر پاک و خدوم و تخریب تمام پیشرفت های ایران عزیز دست یازیده اند و با انتقام کشی از ملت بزرگ می کوشند تا مشکلات تحمیل شده بر ملت ایران و دیگر ملت های آزادیخواه را دستمایه ای برای جدا کردن آنان از آرمان های الهی و انقلابی و اثبات ناتوانی انقلاب قرار دهند و متاسفانه برخی از اشخاص، گروه ها، رسانه ها و بعضی از کارگزاران و اجزای جمهوری اسلامی نیز به دلایل گوناگون از جمله فراموش کردن آرمانهای انقلاب در این دام گرفتار آمده اند.

- رفتار و اقدامات تاسف بار و غم انگیز برخی افراد دور مانده از حقیقت انسانی خویش و بیگانه شده با آرمانهای انقلاب، هیچ سنخیتی با جهت گیریهای اصیل انقلاب اسلامی ندارد اما بی تردید ملت رشید و خبیر ایران همچنان به حرکت صعودی خود به سمت مطلوب و اهداف بلند انسانی استمرار می بخشد و از ورای حوادث و جریانات تلخ ، دستاورد شیرین پایداری خود را می چیند.

- ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران، پیشاپیش همه ملت های عالم، امروز آگاه تر و مصمم تر از هر زمان دیگری، خواهان استمرار خط توحید و عدالت، مهربانی، پاکی، عزت و مردم مداری است و قاطعانه در برابر هرگونه تلاش مذبوحانه اغیار برای خارج کردن قطار انقلاب از ریل اصلی آن خواهد ایستاد.

- روند حرکت پرشتاب ملت ایران و جامعه بشری، حاکی از تلاشی مجاهدت آمیز برای تحقق توحید، عدالت، عشق و آزادی در سرتاسر جهان است. اراده ها معطوف به همدلی، وحدت و تلاش جمعی است و افق نگاه ها در سپیده دم به سوی طلوع خورشید حیات آفرین انسان کامل و گرمی بهار انسانی دوخته شده است.

ظهور حضرت عشق نزدیک و روز رهایی آحاد انسانها در راه است.

سـاقی به نور باده بر افـروز جام ما
مطـرب بگو که کار جهان شد به کام ما
ما در پیـاله عکس رخ یار دیـده ایم
ای بی خبر ز لذت شـرب مدام ما
هرگز نمیـرد آنکه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده عالـم دوام ما

یاد و خاطره امام، شهیدان، جانبازان، آزادگان و همه فداکاریهای ملت عزیز و عزت آفرین ایران همیشه سرفراز و همه مجاهدان راه ارزش های الهی و انسانی را گرامی می داریم و همصدا با تمامی دلباختگان و عدالت خواهان عالم و با تلاشی خستگی ناپذیر، امیدی روز افزون و ایمانی راسخ به تحقق اراده الهی در استقرار حیات طیبه در زمین و وراثت مستضعفین، آمدن بهار را به انسانهای چشم انتظار، نوید می دهیم.

ماه کنعانی من مسنـد مصر آن تو شد
وقت آنست که بدرود کنی زندان را

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • aghil ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    42 11
    انقلاب به هيچ كس بدهكار نيست ولي از شما خيلي خيلي طلب كاره
  • بی نام IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    37 7
    تورو خدااااااااااا بیخیال شو.التماس میکنم بیخیال شو .......
  • بی نام IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    35 7
    شما كه دم از پيشرفت ميزني بگو در كدام زمينه ايران در زمان شما پيشرفت كرده؟
  • دانیال دانا IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    36 7
    ایشون هنوز تو فاز شعار است
  • علي A1 ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    10 53
    درودوسلام برمحمود احمدي نژادخادم مردم ايران
    • تقی A1 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
      7 3
      ای بی بصیرت .کدام خدمت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • قنبر IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    21 10
    حرف خوبه ساده و روان باشه که راحت به دل بشینه نه از جنس رویا و خیالپردازی و شعار که خواننده با خوندن جمله اول بقیشو بیخیال شه . و نه از این جنس حرفهایی که تو سازمان ملل زده شد و هیچ کس چیزی نفهمید .
  • بی نام IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    39 9
    اصلا این آقا دیگه چیکاره است که پیام میده؟
  • بی نام IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    30 6
    ممكنه انقلاب به هیچ فردی بدهکار نباشه اما يقيناً از برخي افراد كه با حرفهاي نسنجيده باعث تخريب شديد اقتصاد كشور شدند طلبكار است
  • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    34 10
    نه آقای دکتر شکسته نفسی نفرمایید ... انقلاب به هرکی بدهکار نباشه به جنابعالی حتما بدهکاره ... از بس که دستاوردهای درخشان واسه مملکت داشتین ...رشد اقتصادی منفی 5 درصد ... تورم 75 درصد ...4برابر کردن قیمت دلار ... کم دستاوردهایی نیستن اینا
  • سید حسام الدین یگانه A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    25 10
    ادم یاد زنگ انشا می افته.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    29 6
    اما بی شک شما خیلی به این مردم بدهکاری...
    • مهر نشین IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
      8 4
      ما که چاکرش هم هستیم , خونه نداشتیم الحمد الله با طرح مسکن مهر ایشان از اجاره نشینی خلاص شدیم , این تورم و گرانی ها هم که جهانی است , مگه جناب روحانی تونسته تورم را مهار کنه , دلار آخر ریاست جمهوری , احمدی نژاد 1250 تومان بود الان شده 2500 تومان چرا روحانی نتونست کاری کنه , این همه به امریکا و غربی ها در خصوص مسائل هستهای در توافق ژنو امتیاز دادند چرا ,تحریم ها برداشته نشد , اخیرا هم که با بی احترامی به ریاست جمهوری و دستگاه دیپلماسی کشور کاری کردند که دولت مجبور شد نماینده دیگری برای سازمان ملل تعیین کنه , اینم احترام به پاسپورت هامون , اگه بازم بگم , میگید بگم بگم راه انداخته
  • شویلاشت IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    8 44
    دکتر دوست داشتنی منتظرت هستیم بخدا خیلی مردی خبر جان خواهشا بچاب
  • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    20 7
    جون من بسه.........
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    17 7
    درست است ، به هیچکس بدهکار نیست ولی شما در توهم مطالبه طلب خود از انقلابی که سهمی در آن نداشتید هستید. امیدوارم خبرآنلاین منتشر کند
  • علی بابلسر IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    12 40
    درود بر دکتر احمدی نژاد به امید بازگشت شما به عرصه خدمت رسانی به ایران و ایرانی
  • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    25 7
    نباید متن سخنان ایشون رو چاپ کنید ، بهترین کار برای مقابله با ایشون فراموش کردنش هست و اهمیت ندادن به کارهایی که میکنه
  • بی نام A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    38 6
    فقط برو...
  • امیر IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    14 53
    درود بر شیر مرد ایران زمین دکتر احمدی نژاد که همواره یاور مردم خویش و مردم ستمدیده کشورمان بوده است انشاله و به یاری خداوند برگ زرین دیگری در کارنامه تاریخی کشورمان رقم خواهد خورد و انتخابات ۹۶ با پیروزی دکتر محمود احمدی نژاد همراه خواهد شد.
  • بی نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    14 4
    آقاي احمدي نژاد براي خودم متاسفم كه دور اول به تو راي دادم حيف از رايم حيف.