۰ نفر
۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱

معاون تعاون و اموراجتماعی بنیاد شهید کشور در شهرکرد عنوان کرد: ایثار و شهادت یک مقوله ملی است.

به گزارش  ایثار ؛معاون تعاون و اموراجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران کشور به همراه مدیران کل این حوزه و مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان پس از ادای احترام به شهدای شهرکرد با استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار کرد.
مهدی ایزدی هدف از سفر خود به استان را پیگیری وضعیت گلزارها، مسکن ایثارگران، اشتغال و همچنین طرح سپاس و دیدارها با خانواده شهدا و ایثارگران عنوان کرد و افزود: در سال گذشته 3 هزار و 200 ایثارگر جویای کار داشتیم که تاکنون به مرز 700 نفر رسیده است که با تلاش و مساعدت مسوولین استانی مشکل این تعداد نیز مرتفع شود.
وی همچنین با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران گفت: سال گذشته در کشور 430 هزار دیدار حضوری و 520 هزار تماس تلفنی با ایثارگران انجام شده است و وضعیت استان در این خصوص مطلوب ارزیابی می شود.
ایزدی تصریح کرد: ایثار و شهادت یک مقوله ملی است و رسیدگی به آنها باید دور از گرایش های سیاسی باشد.
وی اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری در 8 سال دفاع مقدس نقش بی بدیلی داشته است و هر جایی که گره کوری ایجاد می شد رزمندگان استان به عنوان خط شکن وارد می شدند.
معاون تعاون و اموراجتماعی بنیاد کشور با بیا اینکه ساماندهی گلزار های شهدای استان از متوسط پایین تر است خاطر نشان کرد: در استان چهارمحال و بختیاری 281 گلزار وجود دارد که 108 گلزار ساماندهی شده است و مابقی آنها بصورت پراکنده در روستاها و شهرهای کوچک قرار دارد که برای تکمیل آنها 25 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
مدیران کل اشتغال و کار آفرینی ، مدیرکل مددکاری و مشاوره، مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران، مدیر کل تسهیلات و مدیر کل عمران و مسکن بصورت جداگانه موارد مربوط به حوزه خود را مطرح کردند.
در ادامه قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن خیر مقدم گفت: اگر بخواهیم ارزش کار بنیاد شهید را ببینیم باید به 8 سال دفاع مقدس برگردیم و رشادت های رزمندگان را بیاد آوریم.
وب افزود: آن چیزی که امروز ایران را یکی از قدرت های بزرگ دنیا تبدیل کرده است ثمره خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان ماست و خون آنها کشور ما را بیمه کرده است.
سلیمانی تصریح کرد: در حوزه اشتغال ردیف استخدامی ایثارگران مسیر خود را طی کرد و هر چه که در توانمان بود کمک کردیم.
وی دیدار با خانواده شهدا را از افتخارات خود و مسوولین خواند خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده شهدا از مهمترین برنامه های استانداری است و بصورت مکرر انجام می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری به برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان اشاره کرد و افزود: در خصوص برگزاری کنگره کارهای خوبی انجام شده و کارهایی هم در حال انجام است و همدلی و همزبانی دستگاه ها را در این خصوص به وضوح می توان دید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =