در بامداد ۲۹ مهرماه جاری خبر رسید همکار قدیمی خبرآنلاین، محمدرضا رستمی از دنیا رفته‌ است. این خبر تاسف‌بار بسیار پربازدید بود و واکنش‌های زیادی را در بین اهالی فرهنگ و رسانه برانگیخت.

در صدر اخبار سیاسی پربازدید، کنایه روحانی به منتقدان قرار دارد.  رئیس جمهور به کنایه درباره منتقدانش گفت: می‌گویند به‌جای هواپیما، اتوبوس بخرید!

پس از آن بود که سخنان سخنگوی دولت برای مخاطبان جالب بود.  نوبخت گفت: فعلا تغییر دیگری در دولت نداریم و حضور فانی در وزارت آموزش‌وپرورش به مصلحت نیست. یک تحلیل سیاسی هم به جای‌خالی آیت‌الله «میانجی‌گر» در روزهای اختلاف اصول‌گرایانه اشاره کرد و پربازدید شد.

در اخبار اقتصادی قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار پربازدید بود. پس از آن خبر رسوب شیرین پول دولتی‌ها دربانکها و حضور نماینده ایران در بین نخبگان اقتصادی جهان پربازدیدترین بود.

درگذشت نابهنگام رضا رستمی دبیر سابق فرهنگی خبرآنلاین  خبر تکان دهنده و غمباری بود که بیش از سایر اخبار مورد بازدید قرار گرفت و البته باعث اندوه فراوان خانواده خبرآنلاین شد. درخواست یک عکاس و یک چهره سینمایی معروف برای پیوستن به مدافعان حرم و عذرخواهی امیر تتلو هم اخبار پربازدید بعدی بود.

در سرویس اجتماعی خبرآنلاین، مخاطبان با 7 راهکار برای شناسایی دروغگوها مواجه شدند تا بیاموزند چطور مچ یک دروغگو را بگیرند؟! معرفیدانشجوی‌ دکتری برای دانشجویان پایان‌نامه می‌نویسد هم حیثیت علمی جامعه دانشگاهی کشور را تکان داد. یک گزینه‌ جدی برای نجات تهران و مردمش هم معرفی شد: دوچرخه‌برقی!

در اخبار بین الملل، بحث مورد توجه مخاطبان این بود که بدانند در مناظره دیشب بین کلینتون و ترامپ چه گذشت؟ در این بین،  یک خبرنگار، بیل کلینتون را به آزار و اذیت جنسی خود متهم کرد! انگار این فرد تازه به یاد آورده چه از سرگذرانده است! برنده مناظره انتخابات آمریکا از دیدگاه رسانه‌ها هم پربازدید بود.

اهالی اخبار دنیای فناوری هم از هم پرسیدند آیا از دستیار صوتی روی گوشی خود استفاده می‌کنید؟

متلک دیدنی یک روزنامه به صداوسیما و متن چند ایمیل محرمانه هیلاری! هم پربازدید بود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =