مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه امور پیشگیری بهزیستی استان مازندران برگزارشد

دکتر سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی استان مازندران طی حکمی رقیه رحمانی به عنوان معاون جدید معاونت امور توسعه پیشگیری معرفی و از خدمات شایسته رمضانعلی گلچوبی معاون پیشین این حوزه قدردانی و ایشان به سمت مشاور پیشگیری از اعتیاد بهزیستی استان منصوب کرد.

مدیر کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه کار در معاونت امور توسعه پیشگیری کاری پر مسئولیت، پر استرس ، و پر دغدغه است . بیان داشت : تغییر به معنای تضعیف نیست، تغییر زمینه ساز تحول، وفاق و همدلی بیشتر در سازمان است .
دکتر آرام اظهار داشت : سازمان بهزیستی به منظور حفظ ارزش ها و کرامت های ارزشمند انسانی تشکیل شده است ؛ اهدافی همچون حمایت های گوناگون از زنان و کودکان بی سرپرست ، ارائه خدمات توانبخشی به معلولان ، ناسازگاران اجتماعی و همچنین پیشگیری از معلولیت ها و اسیب های اجتماعی را دنبال می کند.

در ادامه این مراسم گلچوبی، ضمن سپاس از همکاران خدوم بهزیستی به خاطر حمایت های خوبشان در طول خدمتش در حوزه پیشگیری، گفت: تمام برنامه‌های سازمان بهزیستی با سمت و سوی پیشگیرانه‌ تدوین شده و امیدوارم حرکتی که از سال گذشته در جهت افزایش و گسترش این برنامه‌های پیشگیرانه آغاز شده ادامه یابد.
در پایان رحمانی ، معاون جدید امور توسعه و پیشگیری ،گفت: امیدوارم با حمایت های همکاران بویژه مدیرکل و معاونین محترم بتوانم در راستای تحقق اهداف سازمان به نحو احسن ارائه خدمت نمایم.

وی اظهار داشت: بررسی عوامل تاثیرگذار در سلامت جسمی و اجتماعی از جمله رویکردهای اساسی سازمان بهزیستی به شمار می رود که امید است در یک برنامه ریزی بلند مدت با همراهی و همکاری مسئولین و کارشناسان جهت تحقق این امر اقدام نماییم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 613211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =