جرایم خشن در استان بوشهر کاهش یافت/ افزایش کشفیات مواد مخدر

استاندار بوشهر از افزایش کشفیات مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: جرایم خشن در استان بوشهر روند کاهش دارد.

به گزارش خبرآنلاین، مصطفی سالاری ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: ایران اسلامی دارای امنیت بسیار خوبی است و این امنیت از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امنیت برای مردم قابل لمس است، اضافه کرد: در استان بوشهر با تلاش شورای تامین شاهد تحقق امنیت پایدار هستیم و همکاری خوبی بین همه دستگاه‌ها با مجموعه وزارت اطلاعات وجود دارد.

استاندار بوشهر از همکاری مردم برای توسعه امنیت در استان خبر داد و بیان کرد: همدلی و اتحاد و همراهی خوبی بین دستگاه‌های مختلف استان بوشهر برای ایجاد و توسعه امنیت در استان بوشهر فراهم است.

وی به کاهش میزان وقوع جرایم خشن در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: شاخصه‌های امنیتی در استان بوشهر رو به بهبود است و شاهد تحقق امنیت پایدار هستیم.

سالاری همچنین به افزایش میزان کشفیات مواد مخدر استان بوشهر اشاره کرد و افزود: همه نهادهای امنیتی در استان بوشهر برای توسعه امنیت در استان در تلاش هستند.

وی به وقوع سیل در هشت شهرستان استان بوشهر اشاره کرد و افزود: این سیل خسارت‌های مالی در استان بر جای گذاشت و یک نفر نیز در این جادثه جان خود را از دست داد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =