گشایش گالری "انار" و برپائی دومین نمایشگاه سفال و سرامیک ویژه نوروز در تبریز

دومین نمایشگاه سفال وسرامیک ویژه نوروز همزمان با گشایش گالری "نار" با مجموعه آثاری از رقیه نوبری، سمانه چایچی، مژگان خوش سلیقه، سحر مهد وی و ازل احد زاده و با حضور استاد بیوک قابچی از پیشکسوتان عرصه سفال آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرآنلاین، گالری " نار" با اخذ مجوز از اداره فرهنگ و ارشاداسلامی آذربایجان شرقی و با هزینه شخصی توسط رقیه نوبری برپا شده است.

نوبری از هنرجویان خانه سفال تبریز است که از سال 88 به یادگیری دوره های چرخکاری ، نقاشی روی سفال ،مشبک کاری و کتبه پرداخته و بعد از کار در خانه سفال وانجام کارهای گروهی در کارگاه خصوصی ،در سال 93 کارگاه شخصی خود را گشوده است  و به دلیل امکانات و فضای مناسب موجود با هدف ارائه آثار خود و دوستان  وهمکاران، گالری " نار " را نیز راه اندازی کرد.

گشایش گالری " نار"  در زمانی که تعدادی گالری خصوصی به فعالیت خود پایان داده اند امری  موثر و مفید در راستای نشر هنر و فرهنگ و سنت ها می باشد ،چراکه همواره وجود مکان های مناسب و با امکانات تخصصی و هزینه های مقرون به صرفه جهت عرضه و به نمایش گذاشتن آثارهنری ، دغدغه ای بزرگ برای هنرمندان بوده است .

از ویژگی های بارز این گالری ، همراه بودن یا فضای کارگاهی است لذا امکان آشنایی بیشتروعملی علاقمندان به این رشته هنری و بازدیدکنندگان به سهولت فراهم می باشد.

قابل ذکر است، نمایشگاه سفال و سرامیک ویژه نوروز تا 20 اسفند  همه روزه از ساعت 12  الی 20 در مکان گالری " نار" واقع در خیابان بهشتی (منصور)،روبروی خیابان مدرس (بهادری) ،کوچه قره باغی های کوچک ،اول بادامچیلر، پلاک 1 با شماره تماس 33344725  پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان می باشد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =