استاندار کرمان: ارزش در اشتغال و بهره‌وری بالا است

ایسنا نوشت: استاندار کرمان با بیان این که باید به گونه ای رفتار کنیم تا مردم ارزش خود را در اشتغال و بهره وری بالا بدانند، تصریح کرد: اقداماتی که در استان کرمان در جهت توانمندسازی مناطق خود نموده است یک پروسه بلندمدت است.

علیرضا رزم حسینی" ظهر امروز 18 اسفندماه در دیدار مدیران کمیته امداد، ضمن تبریک هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد که میراث ارزشمند امام می باشد و اظهار کرد: هدف از کمیته امداد توانمند سازی می باشند و حتی برای معلولین باید توان بخشی انجام شود.

استاندار کرمان ادامه داد: کمیته امداد باید به سمت توانمندسازی اقشار کم درآمد و آسیب دیده برود که استان کرمان به این سمت حرکت نموده است، بطوریکه با استفاده از استعدادها و ظرفیت های خود مردم توانسته است در راستای ارتقای سطح رفاه زندگی مردم گام برداشته است.

وی از تغییر نگاه مردم قلعه گنج سخن به میان آورد و اظهار کرد: اکنون نگاه مردم قلعه گنج به سمت ایجاد اشتغال و کارآفرینی رفته است.

رزم حسینی با اشاره به 60 درصد استعدادیابی که کمیته امداد امام خمینی از مددجویان خود انجام داده، تصریح کرد: توزیع جغرافیایی مطالعات استعدادیابی خود را در اختیار ما قرار داده تا برنامه ریزی لازم در این جهت انجام گردد.

وی با بیان این مطلب که باید به گونه ای رفتار نماییم تا مردم ارزش خود را در اشتغال و بهره وری بالا بدانند، تصریح کرد: اقداماتی که در استان کرمان در جهت توانمندسازی مناطق خود نموده است یک پروسه بلندمدت می باشد.

 

۴۸

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =