صدا وسیمای مرکز چهارمحال وبختیاری بر بام جشنواره فیلم کوتاه بام ایران

صدا وسیمای مرکز چهارمحال وبختیاری در سومین جشنواره فیلم کوتاه بام ایران با کسب 7 رتبه برتر خوش درخشید

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز چهارمحال وبختیاری ، در این جشنواره 74 اثر داستانی و مستند با موضوعات رفتارهای مردم سرزمین من، تحکیم بنیان خانواده، شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، آسیب های اجتماعی، نماز و نیایش، عفاف و حجاب و آزاد راه یافته بود که بعد از ارزیابی، صدا و سیمای استان این عناوین را از آن خود کرد:


در بخش مستند این جشنواره جایزه بهترین کارگردانی فیلم مستند به خاطر خلق باور پذیر و انسانی و روایتی و تأثیرگذار برای فیلم "آوای سکوت" به آقای یزدان کیانی تعلق گرفت.


هیأت داوران به پاس اراده قوی همراه با امید به زندگی در فیلم مستند رقیه ذبیحی را در فیلم آوای سکوت شایسته تقدیر دانست.


جایزه بهترین صدابرداری فیلم مستند به خاطر درک درست و استفاده هوشمندانه از ابزار صدابرداری برای فیلم مستند "ریشه در باد" به سعید بهرامی تعلق گرفت.


جایزه بهترین تحقیق و نگارش فیلم مستند به خاطر پژوهش و تحقیق منسجم برای فیلم مستند "پولاد" به کبری تاجی تعلق گرفت.


جایزه بهترین تصویربرداری فیلم مستند به خاطر بهره گیری از زیبایی شناسی تصویر و ترکیب بندی های متنوع و برای فیلم مستند "زنبورها هرگز نمی خوابند" به آقای فرامک سلیمانی تعلق گرفت.


جایزه ویژه بخش اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به خاطر به تصویر کشیدن و تحقق اهداف علمی و تلاش مستمر برای فیلم مستند "سنگلاخ" به سید امیر موسویان تعلق گرفت.


جایزه ویژه هیأت داوران در بخش مستند به کار آگاهانه و درک صحیح موضوع و خلق لحظات ناب برای فیلم مستند "زنبورها هرگز نمی خوابند" به آقای فرامک سلیمانی تعلق گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =