رئیس اتاق سمنان در 23 نشست شورا گفتگو: مختصات اقتصاد ایران نسبت به سنوات گذشته مطلوب تر است

بیست و سومین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان با حضور اعضا کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری بصورت همزمان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی سمنان برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین علی اصغر جمعه ای رئیس اتاق سمنان همراهی نمایندگان دولت و قوه قضائیه با بخش خصوصی در استان سمنان را مطلوب خواندو گفت : حضور استاندار سمنان در اکثر واحدهای تولیدی خرد و کلان ، برگزاری کمیته های تسهیل ورفع موانع تولید ، رفع مشکلات تولید کنندگان در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری ، نشانگر تعامل و همکاری نزدیک با بخش خصوصی می باشد .
علی اصغر جمعه ای رئیس اتاق بازرگانی سمنان مختصات اقتصاد ایران نسبت به سنوات گذشته را مطلوب خواند و گفت : زمانی که رئیس دولت بصورت مدون و منظم گزارش های اقتصادی را بصورت خرد و کلان ارائه می نمایند ، مبین این است که حرکتهای اقتصادی در مسیر درست در حال حرکت است .
جمعه ای دست آوردهای دولت یازدهم را مطلوب خواند و عنوان کرد : مولفه های همانند نهایی نمودن برجام ، ایجاد ثبات در نرخ ارز ، کنترل تورم 40 در صدی ، تسهیل در امور تولید ، تجارت و دیگر خدمات دولت مواردی بوده که چرخه کسب کار به حرکت در آورده است .
رئیس اتاق بازرگانی سمنان شرایط موجود در فضای کسب کار اینگونه بیان کرد : ما هنوز بالاترین نرخ بیکاری را داریم که باید در این خصوص تدبیری اندیشیده شود
این عضو هیات نمایندگان اتاق ایران رشد بالای نقدینگی، مشکلات عدیده مالیاتی ، قاچاق کالا و ناکارآمدی سیستم بانک را بعنوان مشکلات بزرگ فعالین اقتصادی برشمرد .
رئیس اتاق سمنان از برخورد احساسی در فضای اقتصاد انتقاد نمود و ادامه باید : عقلانیت در اقتصاد ، باعث توازون فضای کسب کار و توسعه متناسب کشور میشود .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =