۰ نفر
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
جوانان نیاز به فضاهای مفرح بیشتری دارند

یک فعال فرهنگی اجتماعی گفت: با توجه به تجربه تحقیقاتی اغلب جوانان در بسیاری از شهرستان های خوزستان از مشکل نبود فضاهای فرهنگی ورزشی در رنج هستند.

احمد ساکی در گفت وگو با خبرانلاین گفت: ایجاد فضای شاد از سوی ادارات ورزش و جوانان، شهرداری ها و دیگر ارگان های مرتبط یکی از مهمترین مسایلی است که نیاز به توجه ویژه ای دارند.

ساکی توضیح داد: ورزش و جوانان در شهرستان ها نیاز به تقویت دارند و مدیران آنها می توانند با همکاری بین سازمانی فضاهای ورزشی و فرهنگی را افزایش دهند و جوانان را بیشتر با این محیط ها درگیر کنند که عملا چنین رویه ای را در شهرستان ها کمتر می بینیم.

وی اظهار کرد: لزوم توجه و بهادادن به ظرفیت‌های نهفته در نسل جوان و توجه به خواسته‌های آنان خصوصا اشتغال از جمله مهم‌ترین مقولاتی است که در کشور ما مغفول نیست اما ایراد کار اینجاست که بیشتر سخنان ایراد شده فقط در حد شعار باقی مانده است.

این فعال فرهنگی اجتماعی توضیح داد: برخی از شهرهای خوزستان از جمله اهواز در ۳ دهه اخیر بالاترین آمار رشد جمعیت را در ایران داشته‌اند که با توجه پایین بودن سن ازدواج در این شهر، آمار جوانان و مشکلات آنها افزایش پیدا کرده است.

ساکی گفت: از طرفی با وجود ظرفیت و امکانات موجود، اما فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی برای قشر عظیم جوانان بسیار محدود بوده و از انرژی، ظرفیت و وقت آنها در این باره بهره‌گیری نشده است و مشارکت‌های اجتماعی نظیر N.G.O ها و فعالیت‌های فرهنگی نیز ضعیف است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =