کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در این صفحه مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:  

 

 

 

1

شهری

- حالا که کرایه اتوبوس زیاد شده، بدلیل محدودیت در سقف مقدار شارژ کارت بلیت باید بارها به مراکز شارژ کارت رفت. چرا سقف میزان شارژ رو زیاد نمی کند شهرداری؟ سقف ۴۰هزار تومن برای کسی که هر روز اتوبوس ۷۵۰ تومنی سوار میشه خیلی کمه. باید ماهی ۲ بار رفت برای شارژ که خیلی وقت گیر هست.

- سلام ، خسته نباشید . برای پرداخت عوارض شهر داری سال 95 مطابق هر سال برای پرداخت زودتر و کسب 10 در صد خوش حسابی ، به شهر داری منطقه یک رشت رفتم . با کمال تعجب ناچار شدم عوارض شهرداری سال 95 را نسبت به سال 94 با 219درصد افزایش پرداخت کنم و هرچه هم اعتراض کردم کسی پاسخگو نبود و گفتند این مصوبه شورای شهر رشت است . من یک بازنشسته هستم که حقوقم در سال حد اکثر 12درصد افزایش می یابد . چرا باید فقط یکی از هزینه های سال من که عوارض نوسازی است به یکباره 219 در صد اضافه شود . لطفا" پیگری فرمایید . با تشکر فراوان

- چرا پلیس راهنمایی رانندگی تهران ، با مسافر کش های شخصی پلاک شهرستان برخورد نمی کند ،باعث بی نظمی و ترافیک تخلف در شهر شده اند

- متأسفانه بخش عمدهٔ مسافرین در شبکه حمل و نقل عمومی تهران توسط مسافربر‌ های شخصی‌ جابجا می‌‌شوند و روز به روز از تعداد تاکسی‌های گردشی کاسته شده و بر تعداد مسافربرها افزوده می شود. در روز‌های برفی و بارانی و سر شب ها هم که تاکسی ها کلا غیب می شوند و در این زمان است که این مسافر کش‌ها با نرخ‌های دلخواه پوست مسافرین را می‌‌کنند. با تلفن ۱۸۸۸ شهرداری تماس گرفتم که حداقل این مسافربر‌ها سامان دهی‌ شده و تابع ضوابط مشخصی‌ باشند که گفته شد کارشان غیرقانونی است و به ما هم مربوط نمی شود. با این که این همه شرکت خصوصی تاکسی رانی تاسیرانی تاسیس شده ولی‌ کمک چندانی به حمل و نقل عمومی‌ نکرده اند و همه آنها با ترخ های بالا دنبال مسافر دربستی هستند.

- خطوط عابر پیاده واقع در خیابان مخبری منطقه 5 حد فاصل ستاری وسوسن ابادی به علت کنده شدن رنگها واسفالت دچار پستی وبلندی شده ودر اثر بارندگی وجمع شدن اب باعث پاشیدن اب کثیف بر لباسها میگردد به علت فرا رسیدن نوروز ولباسهای نو فوریت دارد

- هوای شهر زنجان به علت کارخانه های سرب و روی اطراف بسیار آلوده است. چرا مسئولان کاری نمی کنند ، حتی ایستگاه سنجش آلودگی هم نداریم تا به افراد آسیب پذیر هشدار بدهد.

- سلام مدتی است درمنطقه سعادت آبادبلواردریا خ مطهری شمالی معضل ترافیکی غیرقابل تحملی بوجودآمده که بیشتربخاطرافتتاح میدان میوه وتره بارشهرداری و وجودیک مدرسه غیرانتفاعی که اکثردانش آموران آن بااتومبیل والدین تردد می نمایند و خروجی تمام اینها وکوچه های دیگر فقط خیابان مطهری شمالی  است که بیشتراوقات بابوقهای ممتد و گاها دعواعای لفظی وحتی فیزیکی مواجه می باشیم.

2

اقتصاد

سلام متاسفانه در آزمون استخدامی وزارت نیرو که دیروز منتشر شده اکثر نیروهای مورد نیاز مرد می باشند و کمتر از 20 درصد نیرو ها زن و یا به صورت مشترک زن و مرد هستند که این بر خلاف وعده های مسئولین است و در بهترین حالت اگر در مشترک زن و مرد هم همه زن استخدام شوند 20 درصد سهمیه خانم ها می شود با تشکر

3

نظام وظیفه

متاسفانه شورای پزشکی نظام وظیفه الان حدود یک سال هست داره بر خلاف نص صریح قانون معافیت پزشکی بخش 6 جراحی های مغز و اعصاب بند 2 که عنوان میکنه هر نوع هرنیشن و اکستروژن دیسک معاف دایم دارد به صورت سلیقه ای و نانوشته سطح تحصیلات رو در اعمال این معافیت لحاظ می کند. و به مدارک لیسانس بالاتر معافیت دایم نمی دهد. خواهش می کنم این موضوع رو از مسئولین مربوطه پیگیری کنید.

4

بهداشت

داروی ایرانی کولیت اولسراتیو که مزالازین هست بسیار بی کیفیت هست تا حدی که هیچ متخصص گوارشی اونها رو تجویز نمی کند. داروهای خارجی هم قرص های آساکول و پنتاسا هستند. پنتاسا که کاملا نایاب هست و قیمتش سرسام آور. اساکول هم کمیاب هست و یک بسته 60 تاییش 117 هزار تومان قیمتشه. کسی مثل من که روزی 4 تا قرص می خورم باید در ماه 2 بسته قرص بخرم . شیاف همین قرص هم بسته ای 80 هزار تومان قیمتشه که اونم من در ماه 2 بسته نیاز دارم . خوب تا اینجا خودتون یه حساب سر انگشتی کنید ببینید چقدر شد. دو سال یکبار باید برم کلونوسکوپی که ان هم حدود 500 هزار قیمت دارد. خوب چرا داروهای ما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد؟ مزالازین ایرانی تحت پوشش هست اما خوب به چه درد ما می خورد وقتی هیچ اثری نداره که هیچ تازه باعث معده درد هم می شود.

5

تامین اجتماعی

چند سالی است تامین اجتماعی تعویض دفترچه های بیمه را به کار گزاری های خود واگذار کرده که این مسئله یک مشکل بزرگ دارد و آن اینکه این کارگذاری ها بعضا برعکس ادارات مناطق تامین اجتماعی در مکانهای پرتی قرار گرفته اند که مراجعین را با مشکل مواجه کرده مثلا اداره منطقه 17 تامین اجتماعی و کلینیک پزشکی آزادی هر دو در یک ساختمان جنب ایستگاه مترو بیمه قرار دارد ولی کارگزاری تعویض دفترچه منطقه 17 درست در مرکز محله تهرانسر است. یعنی در حالی که همه مراجعین به ساختمان و کلینیک منطقه 17 به راحتی دسترسی دارند برای مراجعه به کاگزاری یا باید از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند یا کلی علاف اتوبوس و تاکسی بشن و ... .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =