آمادگی  نیروهای راهداری پلدختر جهت خدمات دهی به مسافران نوروزی

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و شروع سفرهای نوروزی امسال نیروهای راهداری این شهرستان آماده خدمات دهی به مسافران می باشند

اسما اسماعیل پور ، خبرآنلاین لرستان ، احسان بیرانوند اظهار داشت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پلدختر در طول دو ماه اقدامات خود را انجام داده و در بحث ایمن سازی و سایر اقدامات با مشکل خاصی مواجه نیست .
وی افزود: این اداره برای خدمات دهی به مسافران نوروزی در آمادگی کامل بسر می برد و اکیپ هایی به صورت شبانه روزی در محورها در حال گشت زنی خواهند بود ت.
وی گفت: در این ایام گشت های راهداری در صورت بروز هر گونه مشکل یا حوادث احتمالی به سرعت وارد عمل می شوند و با متجاوزان حریم راه برخورد قاطع داشته و از ساخت و ساز غیر قانونی جلوگیری می شود .
وی با بیان این که مجتمع های خدماتی ، رفاهی بین راهی شهرستان پلدختر آماده خدمات دهی به مسافران نوروزی هستند ، افزود: گشت های راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان از این مجتمع ها به صورت مستمر بازدید و آنها را مورد ارزیابی قرار می دهند .
بیرانوند تصریح کرد: گشت های راهداری نوروزی به صورت سه اکیپ از 25 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین 96 به صورت مستمر و بدون وقفه به هموطنان و مسافران خدمت می کنند .
مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر گفت: این اداره در طول ایام تعطیلات نوروزی از طریق سامانه 141 و تلفن 0663222282 آماده ارایه اطلاعات و پاسخگویی در رابطه با راه های استان و شهرستان می باشد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =