مسئولان از ارائه آمارهای غیر واقعی پرهیز کنند

امام جمعه پلدختر گفت: مسئولان باید آمارهایی ارائه دهند که با واقعیت همخوانی داشته باشد بعضی آمارها ماورای خارجی ندارند که این امر موجب دل سردی مردم می شود

اسما اسماعیل پور ، خبرآنلاین لرستان ، حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: مسئولان در حل مشکلات مردم به عنوان ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب تلاش کنند و به استکبار جهانی نکرده و با آنها مبارزه کنند .
وی افزود: اگر استکبار احساس کند که مسئولان حداقل نسبت به آن بی تفاوت هستند جری و گستاخ می شود ،
وی گفت: مسئولان باید در مقابل دشمنان حالت تهاجمی داشته و به جای اعتماد به استکبار به مردم که صاحبان اصلی هستند و هر زمان لازم باشد پای کارآمده و از نظام دفاع کرده اند اعتماد کنند .
وی افزود: مسئولان از اشرافی گری دوری کنند زیرا کسی می تواند مشکلات مردم را حل کند که از قشر ضعیف جامعه ، متدین و دلسوز باشد و خدمت به مردم را به عنوان یک وظیفه تلقی کند .
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود: لازم است آثار اقتصادی اقتصاد مقاومتی به عینه برای مردم تشریح شود .
وی گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری طی سال های متمادی خطاب به قوه مجریه اقتصاد مقاومتی بود که اگر مسئولان به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی خوب عمل کنند آثار آن را مردم می بینند .
حجت الاسلام سوری افزود: اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخشی برای اقتصاد بیمار و وابسته به نفت کشور است که باید آثار این نظریه را مردم در این سال مشاهده کنند .
وی گفت: لازم است کسانی که بنا است به عنوان مسئول در این زمینه فعالیت کنند هم سواد اقتصادی داشته باشند و هم به مبانی دینی اقتصاد اعتقاد داشته باشند .
وی افزود: باید کسانی که مسئول و متولی این مسئله هستند این را باور کنند که اسلام در باب اقتصاد حرف برای گفتن دارد .
وی به فرا رسیدن سال جدید اشاره و بهار را نمایش قیامت دانست و گفت: نو شدن طبیعت و دگرگونی در آن انسان را به فکر روز قیامت می اندازد و باید درون خود را به سمت اخلاق حسنه و صفات نیکو متحول کنیم .
امام جمعه پلدختر اظهار کرد: در این ایام همان گونه که به فکر خانواده، معیشت و تفریح خود هستیم به یاد نیازمندان ، مستمندان و قشر آسیب پذیر جامعه هم باشیم تا بتوانند با افتخار زندگی کنند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =