در ۲۹ اسفند و با گرامی‌داشت یاد و خاطره ملی شدن صنعت نفت، پربازدیدترین اخبار به کشمکش‌های انتخاباتی سال آینده اختصاص داشت.

در صدر اخبار پربازدید سیاسی امروز اعلام شد محمود احمدی نژاد رسما از بقایی اعلام حمایت کرد. با وجود این تحولات هنوز هم برای ناظران مهم است بدانند جلیلی و قالیباف؛ دو بال ابراهیم رئیسی می‌شوند؟ در یک خبر پربازدید دیگر هم قوی‌ترین مامور مخفی خاورمیانه معرفی شد.

در سرویس اقتصادی ما مخاطبان نظر دادند قرارداد خرید خودروی خارجی از ترکمن‌چای بدتر است. همچنین خبر آمد که بازار میوه تهران راکد شد. در این سرویس خبری درباره عیدی پارس جنوبی به مردم ایران هم پربازدید بود.

در سرویس فرهنگ و هنر اعلام شد بازگشت بازیگر و مجری سابق تلویزیون با برنامه ویژه نوروز قطعی شده است. همچنین دستمزد بالای بازیگر زن فیلم «دیو و دلبر» لو رفت و لابد ماموران اداره مالیات آمریکا هم سر رسیدند.

ذر سرویس جامعه به مسافران نوروزی هشدار داده شد وقوع طوفان تندری در سه استان در راه است. همچنین از انتخابات شوراهای محلی هم خبر رسید اصولگرایان رضازاده، دبیر و جدیدی را از فهرست انتخابات شورای شهر خط زدند. اخبار تلفات سونامی در بندر دیر و استان بوشهر از جمله احوالپرسی خبرنگاران از وضعیت مصدومان حادثه طغیان دریا در بوشهر هم پربازدید بود.

در سرویس بین‌الملل عنوان شد سوریه قواعد درگیری با دشمن صهیونیستی را تغییر داد. در این سرویس واکنش تازه ترکیه به الحاق کریمه به روسیه هم پربازدید بود. گاف جدید آقای رئیس جمهور هم باعث شد توضیح کاخ سفید درباره دست ندادن ترامپ با مرکل بر سر زبان‌ها بیفتد.

برای گوشی‌بازها مهم بود ویژگی‌های اندروید اوریو که بعد از نوقا می‌آید را بدانند. کاریکاتوری از حسین شریعتمداری در ایرباس! هم همه را به خنده انداخت.

پیشاپیش آمدن بهار را به مخاطبان محترم خبرآنلاین تبریک می گوییم.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =