در اولین روز تعطیلات نوروزی، بیانات مقام معظم رهبری در جمع زوار امام هشتم(ع) بسیار مهم و تعیین کننده بود.

نوروزتان خجسته. در صدر اخبار مهم و پربازدید سیاسی اولین روز سال 96، سخنان مهم رهبری درباره انتخابات و تنها جایی که رهبری در انتخابات دخالت خواهند کرد به چشم می خورد. همچنین گزارشی درباره ماجرای خانه مشترک خانواده‌ آیت‌الله خامنه‌ای و هاشمی رفسنجانی مورد توجه بسیار مخاطبان بود. در اخبار مربوط به آوردگاه انتخابات هم پس‌لرزه‌های نامزدی احتمالی ابراهیم رئیسی و هول و هراس در ستادهای قالیباف و سعید جلیلی، مردم را متوجه انتخابات پیش رو کرد.

در سرویس اقتصادی مردم خواستند بفهمند چگونه تولید خودرو دوباره میلیونی شد؟ پس از آن از ۵ هدیه روحانی به اقتصاد ایران رونمایی شد و دانستن قیمت بلیت هواپیما در اولین روز بهار هم برای مردم جذاب و پربازدید بود.

از سرویس فرهنگ و هنر خبر رسید جنجال برنامه های نوروزی صداوسیما ادامه داد و البته این بار نوبت دورهمی است. در این سرویس، واکنش تند صداپیشگان «کلاه قرمزی» به پخش تکراری این مجموعه باعث تعجب مردم شد و آنها از خود پرسیدند اقدام عجیب شبکه دو در پخش «کلاه قرمزی» تکراری به چه دلیل بود؟

در سرویس جامعه اعلام شد تبریک رسمی اینستاگرام به مناسبت عید نوروز با انتشار عکسی از زنان ایرانی با استقبال مخاطبان همراه شده. همچنین گزارشی درباره پرسه در محلات املاک‌نجومی؛ بذل ‌و بخشش شهرداری‌تهران هم با بازدید زیادی مواجه بود و خیز لیدر انصارحزب‌الله برای ثبت‌نام در انتخابات شورای شهر تهران هم نشان داد شوق خدمت همچنان آدمها را برای ثبت نام به فرمانداری می کشاند.

ابراز نگرانی موگرینی نسبت به طرح پیشنهادی دولت ترامپ پربازدیدترین خبر سرویس بین الملل بود. در این سرویس مخاطبان درباره ارزیابی خود از عملکرد دولت در حوزه سیاست خارجی به اظهار نظر پرداختند و پیام تبریک وزیر خارجه آمریکا به مناسبت نوروز هم بازدید زیادی داشت.

برای غرق شدگان در دنیای فناوری اطلاعات هم یافتن جواب این سئوال مهم بود: چگونه ویدئوهای زنده(live) اینستاگرام را ذخیره کنیم؟

در سرویس طنز و کاریکاتور هم از  خروس انتخابات! رونمایی شد! سالی با تندرسی، برکت و شادی برای مخاطبان آرزومندیم.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =