در ایام نورز ۶۶ نفر در جاده‌های همدان کشته و مجروح شدند

رییس پلیس راه استان همدان گفت: 8 نفر در هشت سانحه جاده ای از 25 اسفند سال گذشته تا پایان پنجمین روز فروردین 96 جان خود را در جاده های همدان از دست دادند و 58 نفر نیز به شدت مجروح شدند که حال بعضی از این افراد وخیم است.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: این تعداد کشته و مجروح در 36 سانحه جاده ای و در زمان محدود اتفاق افتاده که این رقم گویای بالا بودن شدت تصادفات در سال جاری است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه 50 درصد تصادفات در این مدت مربوط به پراید و پیکان وانت بوده که پراید با 33 درصد تصادفات جرحی و فوتی و پیکان وانت با 17 درصد رکورد دار بودند.

سرهنگ عزیزی با اعلام اینکه بیشترین تردد در جاده های استان، دیروز انجام شده است افزود: روز گذشته 458 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

رئیس پلیس راه استان همدان تاکید کرد: بی توجهی به جلو ناشی از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی، رعایت نکردن سرعت مجاز، انحراف به چپ ناگهانی و عدم رعایت حق تقدم از مهمترین علل بروز سوانح در جاده های استان همدان گزارش شده است.

سرهنگ عزیزی یادآور شد: با توجه به حضور نداشتن پلیس در راه های روستایی و مجهز نبودن این راه ها به دوربین کنترل سرعت، رانندگان در این مسیرها اقدام به تردد با سرعت غیر مجاز می کنند که همین امر سبب افزایش سوانح جاده ای در این مناطق شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =