ثبت‌نام داوطلب ۱۰۱ ساله آذربایجان‌غربی در انتخابات

ایرنا نوشت: عثمان شریفی'، داوطلب ۱۰۱ ساله سردشتی در پنجمین دوره از انتخابات شورای اسلامی روستای ‘سارتکه' این شهرستان ثبت نام کرد.

این داوطلب انتخابات متولد ۱۲۹۵ شمسی و اهل روستای ‘سارتکه' بخش مرکزی شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی است که روز شنبه با حضور در بخشداری مرکزی این شهرستان، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کرد.

‘عثمان شریفی' مشهور به ‘حاج عثمان حاجی علی سارتکه' پس از ثبت نام گفت: من در روستای محروم و مرزی سارتکه ساکن هستم و کمبودهای روستا به طور کامل برای من ملموس است.

وی افزود: شورا به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می تواند در انعکاس مشکلات و رفع محرومیت ها نقش بسزایی داشته و راه گشا باشد.

شریفی شرکت در انتخابات را وظیفه ذاتی و انسانی خود دانست و ابراز امیدواری کرد تا با شرکت در انتخابات شورا دین خود را نسبت به اهالی روستای سارتکه ادا کند.

وی که ۶ فرزند و ۱۷ نوه دارد، با اشاره به اینکه سواد خواندن و نوشتن دارد، اظهار کرد: سه دوره متوالی در شورای اسلامی روستا عضویت داشته ام و به کار کشاورزی مشغول هستم.

وی آسفالت نشدن جادە ۴۰۰ متری روستای سارتکە، نبود دیوار ساحلی به طول ۲۰۰ متر، اجرا نشدن طرح هادی روستایی با وجود آماده بودن طرح آن، نبود شبکه گازرسانی، نداشتن ساختمان دهیاری، نبود خانه بهداشت، کمبود آب، مشکلات مسکن و فرسوده بودن خانه های روستایی و نبود مکانی برای دفع پسماند را از جمله مشکلات و کمبودهای روستای سارتکه عنوان کرد.

نژاد جهانی، فرماندار سردشت نیز با استقبال از ثبت نام عثمان شریفی گفت: حضور وی در انتخابات بیانگر حس وظیفه شناسی و شور و نشاط مردم برای مشارکت و شرکت گسترده در انتخابات است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =