جرایم سرساآور بانکی تهدیدی جدی برای سرمایه گذاری است

مهر نوشت: رئیس کل دادگستری لرستان گفت: مطالبات بانکی و جرایم سرسام‌آور یک تهدید جدی برای حوزه سرمایه گذاری است

جعفر بدری در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و حمایت قضایی لرستان اظهار داشت: هدف این است که تهدیدات موجود بر سر راه فعالیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری برطرف شود و برای دستیابی به این مهم ضروری است اعتماد سرمایه‌گذاران را برای انجام سرمایه‌گذاری در لرستان جلب کنیم.

وی با ذکر این مسئله که با وجود تهدیداتی که وجود دارد نباید انتظار سرمایه‌گذاری داشته باشیم، گفت: مطالبات بانکی و جرایم سرسام‌آور در حال حاضر یک تهدید جدی در این زمینه قلمداد می‌شود.

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: وقتی یک واحد تولیدی دچار مشکل می‌شود، تعدادی بیکار می‌شوند و این مسئله بر سایر حوزه‌های اجتماعی هم اثرگذار است.

بدری با اشاره به نقش پُررنگ اتاق بازرگانی برای پیگیری و برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی تصریح کرد: مجموعه قضایی استان از سرمایه‌گذارانی که با حسن‌نیت در استان سرمایه‌گذاری کرده و می‌کنند همه‌جانبه حمایت و پشتیبانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل‌توجهی از مشکلات سرمایه‌گذاری و واحدهای تولیدی ناشی از تغییر و تحولات ملی و بین‌المللی است عنوان داشت: سرمایه‌گذاران نیازمند وجود یک ثبات هستند تا بر اساس آن برای انجام سرمایه‌گذاری اقدام کنند و اگر این ثبات وجود نداشته باشد طبیعی است که خیال آن‌ها آسوده نخواهد بود.

رئیس کل دادگستری لرستان با تاکید بر اینکه همه‌ دستگاه‌ها باید پا به پای هم در راستای رفع مشکلات تولید تلاش کنند، تصریح کرد: بانک‌ها هم باید تا جایی که امکان دارد به واحدهای تولیدی بدهکار مهلت بدهند.

بدری افزود: در دستگاه قضایی هم قضات باتجربه‌ای را در شعب ویژه‌ای مسئول رسیدگی به مشکلات صاحبان واحدهای تولیدی کرده‌ایم که این شعب در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پرونده‌های مرتبط رسیدگی می‌کنند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =