آمادگی یگان حفاظت منابع طبیعی زنجان در روز سیزده بدر

در روز طبیعت ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی زنجان با استقرار در میادین اصلی شهرها با آمادگی کامل و به کارگیری امکانات و توزیع بسته های فرهنگی فعالیت خود را در این روز نیز به نحو مطلوب انجام خواهند داد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در این باره به خبرآنلاین گفت: این اداره در ایام تعطیلات، تعطیل نیست و نیروهای حفاظتی در اقصی‌نقاط استان ۲۴ساعته مشغول گشت و مراقبت هستند.

سرهنگ منصور خسروی ادامه داد: از ابتدای تعطیلات نوروزی ضمن گشت زنی در سطح عرصه های ملی در جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و به خاطر حفاظت از انفال اقدام به انجام 56 فقره اعزام به گشت نموده است.

وی از مردم خواست در ایام تعطیلات با مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش سوزی اراضی منابع طبیعی، در اولین فرصت از طریق شماره تلفن 1504 اطلاع دهند.

سرهنگ  خسروی یادآور شد: در روزهایی که مردم بیش از هر زمان دیگر اوقات فراغت خود را در دامان طبیعت و بازدید از آثار تاریخی و دیدنی های استان سپری می‌کنند، برخی درصدد تخریب منابع طبیعی و دست‌اندازی در انفال هستند که یگان حفاظت اداره کل به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =