شوراهای شهر بازوی توانمند شهرداری‌ها هستند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان گفت: شوراهای شهر به عنوان بازوی توانمند شهرداری‌ها باید با تعامل و همفکری زمینه خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان را فراهم کنند.

به گزارش خبرآنلاین از سنندج، علیرضا آشناگر در دیدار با شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر سنندج، اظهار کرد: تامین منابع مالی برای اجرای طرح‌ها و همچنین پرداخت حقوق کارکنان همواره کار را برای شهرداری‌ها در چند سال اخیر بسیار سخت و دشوار کرده است.

وی افزود: شوراهای شهر به عنوان بازوی توانمند شهرداری‌ها باید با تعامل و همفکری زمینه خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان را فراهم کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد: شورای شهر و شهرداری سنندج در سال گذشته در سایه تعامل و دوری از هرگونه حاشیه‌ای عملکرد بسیار مناسبی را از خود به جای گذاشتند.

وی افزود: باور اتمام چندین طرح عمرانی بزرگ در سطح شهر در سال گذشته توسط شهرداری با وجود کمبود منابع مالی بسیار سخت بود که خوشبختانه با اتمام این طرح‌ها بار دیگر دیدگاه مردم نسبت به مجموعه شهرداری کاملا تغییر کرد.

آشناگر اعلام کرد: تعامل و همفکری اعضاء شورای شهر با مجموعه مدیریتی شهرداری باعث خدمات ارزنده در سطح شهر شد و مردم هم از همکاری و همراهی این دو نهاد مردمی منفعت لازم را بردند.

وی با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سال جاری، گفت: کاندیدهای شوراهای شورای شهر باید با ایجاد فضای رقابتی سالم زمینه انتخاب اصلح را برای مردم فراهم کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: بیان مشکلات از سوی کاندیداهای شورای شهر باعث رفع مشکلات نخواهد شد بلکه باید کاندیداها با ارائه برنامه منسجم و دقیق زمینه رفع مشکلات را در آینده فراهم کنند.

وی به کاندیداهای شوراهای شهر و روستا توصیه کرد: فضای انتخاباتی را به سمت برنامه محور بودن سوق دهند تا با اقبال عمومی مردم روبرو شوند.

آشناگر در پایان از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان شهرداری در سال گذشته که باعث رضایت‌مندی شهروندان شد تشکر کرد و گفت: امیدواریم در سال جاری با تعامل سازنده در جهت توسعه و آبادانی و همچین رفع مشکلات مردم گام برداریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 652066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =